marlao Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det noen som har erfaring med å sote ruter på BMW E36 sedan. tenker på sotefilm, ikke spray. Er det mye arbeid? vanskelig? eller kan hvem som helst gjøre dette? og i tilfellet, hvilke film bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvis du skal ha det pent er det både mye arbeid og vanskelig dessverre. Har gjort dette på noen biler og det blir liksom greit nok, men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 skal du gjøre dette selv bør du være veldig nøye og ta ut alle rutene for og få godt resultat.. anbefaler deg og la "proffe" til og gjøre det så det blir perfekt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ta kontakt med www.sotaruter.tk Han er flink. Du ser noko "demobilar" som han har sota. Bla E-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har sota endel ruter i min levetid pga. stadige pålegg om fjerning av film:) Men det jeg lurer på... Sote ruter på E36 med elektriske vinduer! Er det ikke noen slags følere i vindusheiser eller lignende? Sånn at det bare blir krøll hvis man tar ut ruta for soting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har sota endel ruter i min levetid pga. stadige pålegg om fjerning av film:) Men det jeg lurer på... Sote ruter på E36 med elektriske vinduer! Er det ikke noen slags følere i vindusheiser eller lignende? Sånn at det bare blir krøll hvis man tar ut ruta for soting? Rutene mine ble tatt ut og de virker da som de skal nå.. (Ja de er elektriske.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå