jurij20 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 BMW 750iL selges: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=892489 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Gått ganske langt denne bilen, hvor lenge er det antatt at bilen vil fortsette å gå uten å bryre sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurij20 Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Den er påkostet en god del penger de siste 2-3 årene. Tror nok ikke den faller fra hverandre. Bilen er i god stand den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hadde en 520i som gikk 340.000km 93 modell. den var ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 har kikket litt på denne 750'en... hadde jeg vært i drømmeland og hadde pengene skulle jeg kjøpt den.. ser virkelig harcore ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurij20 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja, det er en ganske spesiell bil. Drømte selv om den en gang Men nå skal jeg selge den fordi jeg har planer om studier i utlandet fra neste år...så det er bare å legge inn bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Synes også dette er meget stilige biler. Men denne er kanskje gått for langt for meg. Kan jo allikevel spørre: Hva er bilens egenvekt? Hva er max tillatt totalvekt? Hva er max tillatt hengervekt? Hadde jo vært litt stilig som trekkbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Automat gir og tung tilhenger passer ikke så bra sammen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Synes også dette er meget stilige biler. Men denne er kanskje gått for langt for meg. Kan jo allikevel spørre: Hva er bilens egenvekt? Hva er max tillatt totalvekt? Hva er max tillatt hengervekt? Hadde jo vært litt stilig som trekkbil Tror den duger! Snakket med en som er mekaniker for et norsk go-kart team som kjører EM. De hadde brukt 750iL som trekkvogn for _tung_ henger fra Stavanger til Krsand en helg, før de parkerte 750en og gikk over til Transporter som de skulle bruke til trekkbil helt ned til Tsjekkia (for å spare på kostnader). I de bratte bakkene mellom stav og krs hadde de knapt merket hengeren bak 750en, men det ble visst andre boller med Transporter som trekkvogn... Automat gir og tung tilhenger passer ikke så bra sammen tror jeg. Betyr neppe stort med så kraftig motor! Mine foreldres Voyager LE med automat og 3.3-liters V6 bensin er flott med henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Automat gir og tung tilhenger passer ikke så bra sammen tror jeg.Betyr neppe stort med så kraftig motor! Mine foreldres Voyager LE med automat og 3.3-liters V6 bensin er flott med henger.Helt enig; Gunnar. Disse bilene har såpass greit moment at man knapt merker en heger på 1500kg som jeg har tenkt å drasse på. Hvertfall hvis man får balansert lasten greit, og det er jo som regel ikke noe problem når det er en bil man skal transportere. Men den blir nok ganske tørst vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurij20 Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Synes også dette er meget stilige biler. Men denne er kanskje gått for langt for meg. Kan jo allikevel spørre: Hva er bilens egenvekt? Hva er max tillatt totalvekt? Hva er max tillatt hengervekt? Hadde jo vært litt stilig som trekkbil Egenvekt med fører: 2000 Tilltatt totalvekt: 2380 Tillatt hengervekt, med brems: 1600 Tillatt hengervekt, uten brems: 650 Flere detaljer for denne type bil: http://home.online.no/~st-arhol/e32teknisk.htm Hørt om andre som har trukket tung last uten problem med slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Trodde det var statsministeren som skulle selge, ser at han har fått seg 760 av gromtypen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurij20 Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Han kunne godt kjøpt denne!. Men sikkert litt gammel i forhold til dagens standard. Bilen er i god stand, men mangler det siste innen teknologi.. Forbausende nok har den mange atributter, som f.eks kjørecomputer, klimaanlegg, ABS, sentrallås, alarm m.m...d ble foresten nevnt at Gjeldsten hadde en slik bil i sin tid. Skjønner ham godt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg