Gå til innhold

BMW 750iL selges


jurij20
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Synes også dette er meget stilige biler. Men denne er kanskje gått for langt for meg.

Kan jo allikevel spørre:

Hva er bilens egenvekt?

Hva er max tillatt totalvekt?

Hva er max tillatt hengervekt?

Hadde jo vært litt stilig som trekkbil :lol:

Tror den duger! Snakket med en som er mekaniker for et norsk go-kart team som kjører EM. De hadde brukt 750iL som trekkvogn for _tung_ henger fra Stavanger til Krsand en helg, før de parkerte 750en og gikk over til Transporter som de skulle bruke til trekkbil helt ned til Tsjekkia (for å spare på kostnader). I de bratte bakkene mellom stav og krs hadde de knapt merket hengeren bak 750en, men det ble visst andre boller med Transporter som trekkvogn... ;)

Automat gir og tung tilhenger passer ikke så bra sammen tror jeg.

Betyr neppe stort med så kraftig motor! Mine foreldres Voyager LE med automat og 3.3-liters V6 bensin er flott med henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automat gir og tung tilhenger passer ikke så bra sammen tror jeg.
Betyr neppe stort med så kraftig motor! Mine foreldres Voyager LE med automat og 3.3-liters V6 bensin er flott med henger.
Helt enig; Gunnar. Disse bilene har såpass greit moment at man knapt merker en heger på 1500kg som jeg har tenkt å drasse på. Hvertfall hvis man får balansert lasten greit, og det er jo som regel ikke noe problem når det er en bil man skal transportere. Men den blir nok ganske tørst vil jeg tro. :drink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også dette er meget stilige biler. Men denne er kanskje gått for langt for meg.

Kan jo allikevel spørre:

Hva er bilens egenvekt?

Hva er max tillatt totalvekt?

Hva er max tillatt hengervekt?

Hadde jo vært litt stilig som trekkbil :lol:

Egenvekt med fører: 2000

Tilltatt totalvekt: 2380

Tillatt hengervekt, med brems: 1600

Tillatt hengervekt, uten brems: 650

Flere detaljer for denne type bil: http://home.online.no/~st-arhol/e32teknisk.htm

Hørt om andre som har trukket tung last uten problem med slik bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Han kunne godt kjøpt denne!. Men sikkert litt gammel i forhold til dagens standard. Bilen er i god stand, men mangler det siste innen teknologi.. Forbausende nok har den mange atributter, som f.eks kjørecomputer, klimaanlegg, ABS, sentrallås, alarm m.m...d ble foresten nevnt at Gjeldsten hadde en slik bil i sin tid. Skjønner ham godt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...