M3cabriolet Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 noen som er interessert i en nydelig bmw 320i cabrio? evt. vet om noen som er interessert? fakta om bilen: kmstand: 160000km farge: madeiraviolett årsmodell: 1994 svarte sportskinn seter, gulvtrekk og midtre dørplater er blålilla, den har pene 17" rh shcnitzer felger med nesten nye 225/45/17 dekk, og originale vinterfelger, med piggfritt, el cab/el vindu/el speil, fjernstyrt sentrallås, med alarm og startsperrre, største bmw soundsystemet med 12 høytalere inne i bilen hvorav 4x6" på rekke i hver dør, raid carbonratt, og detaljer i dashbord, dc/mp3/radio rds spiller, remus effektanlegg, med dtm stuss, kombinert med k&n filteret har man en rå lyd, og garatert mer effekt! denne bilen er meget velholdt, og har fulgt alle servicer på merkeverksted. den har hatt tre eiere med meg, og den er lakkert jan. 2004, med 4 strøk klarlakk, (bilen hadde originallakken når jeg kjøpte den i 2002, men var begynt å bli en del småriper o.l.)! bilen har aldri vært ute for noen skade, bortsett fra en bulk i framskjermen, pga. en idiot som ikke visste hva ryggespeil var!, da ble skjermen skiftet, da jeg ikke ville ha no særlig med sparkel på bilen! den har komplett m3 optikk, bortsett fra bakfanger og baklys,, bakfangeren er rieger infinity, og det er blackchrome lexus lys! også understellet er originalt m-sport, og dette kan dokumenteres! inkludert i prisen er bra avtale på deler, servicer, forsikring, og evt. lakkering, om uhellet skulle være ute! bilen er virkelig nydelig og den selges billig da jeg har kjøpt meg en m3 cab i stedet! har du spørsmål så send meg en sms, eller ring 41524395, send gjerne mail eller send meg en PM! bilen er nødt til å få et nytt trygt hjem fort! bilen selges til høyestbydende!! bud mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 og en ting til... hardtop i bilens farge kan medfølge, pris blir vi enige om!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Fin bil det der Hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 har sagt utgangspunkt på 145000,- men alle bud mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 såg fin ut! Importert frå Tyskland eller Belgia?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tysklandsimport i 2001! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 kom igjen da! 135000kr som den står hvis den blir kjøpt innen en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 130000kr - innen en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Pen bil, men jeg skal ha coupe. Hva heter felgene? Slike vil jeg også ha. Har du navnet på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 du angrer på coupekjøpet når det er 32 grader og sol ute! hehe... jeg har hatt coupe selv jeg, og jeg var kjempefornøyd med det! men etter første cabben ble det en til gitt! hehe... felgene er RH- schnitzerlook! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har RH- schnitzerlook! til salgs..Brenn nye dekk.. kjørt en dag.... Pris 6500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har RH- schnitzerlook! til salgs..Brenn nye dekk.. kjørt en dag.... Pris 6500kr.. Takk for tilbudet men jeg vil kjøpe bil før jeg handler felger tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 det er visst ikke lett å selge bil for tida tror jeg... har en strøken bil med rett utseende, men aaaaaaaltfor dårlig respons! sukk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 det er visst ikke lett å selge bil for tida tror jeg... har en strøken bil med rett utseende, men aaaaaaaltfor dårlig respons! sukk..... Som en liten ussel trøst: jeg hadde kjøpt den på --FLEKKEN-- om jeg hadde hatt nok penger. Er jo på utkikk etter noen som vil bytte bil, men jeg har jo ikke akkurat så mye å bytte med Anywho.. det er en snasen bil, som det er en skam at ingen kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg