Kjell Rune Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 M5 M6 3serie slik stemte jeg. vil ikke tro M6 er noen god familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Aston Martin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall der har vi plasseringa si der:) Jepp . Samma her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 M6 M5 3'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 3-serie,m6,m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 M5M6 3serie slik stemte jeg. vil ikke tro M6 er noen god familiebil. Som jeg skulle sagt det selv dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Akkurat da eg stemde og Jeg og gitt... Ang den Aston Martin DB9'n, den ligner jo litt på M6'n da... Hmmm...og så kan du jo tenke deg hvilken av bilene som kom først... (..ikke M6 eller E63). Hmm, ja nei det vet jeg ikke gitt.. 3ern da kanskje??? Hehe... DB9'n er rå som bare det, kunne godt ha tatt en jeg. Men tok nok en m6 før den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 1. M5 2. M6 3. 3-sern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Da ver det gjort! BMW kom jo godt ut av det fra min kant også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 M5M6 3serie slik stemte jeg. vil ikke tro M6 er noen god familiebil. hehe, samma her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 M5M6 3serie slik stemte jeg. vil ikke tro M6 er noen god familiebil. hehe, samma her.. Done-.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 M5M6 3serie slik stemte jeg. vil ikke tro M6 er noen god familiebil. stemte likt vi, BMW og Aston Martin kan ikke samenlignes, Hadde jeg kunne valgt hadde det lett blitt en Aston Martin DB9, sikkelig drittsekk bil, men for en bil, Den mest sportlige lukseriøse bilen på marked? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 1.M5 2.M9 3.ASTON Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå