Gå til innhold

OT: Da er S4'n kjøpt... (Nå med bilder)

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Idag gikk handelen i boks, og er nå en "lykkelig" eier av en Audi S4 2.2TQ 92 mod vare.

Dette er da mest tenkt som en vinterbil, da Bimmern skal gjennomgå en skikkelig makeover.

Med 234HK Turbomotor vil denne vinteren bli vel så artig som forrige(mrk bakhjulsstrekk) men med litt villere hemninger. Har idag vært å testet litt og er MEGET fornøyd med det jeg fikk for kr 30000 ;)

Her er et par bilder og iløpet av helga vil det også komme en liten film ;)

DSC00511.JPG

DSC00512.JPG

DSC00514.JPG

DSC00516.JPG

DSC00519.JPG

Vurderer iløpet av vinteren med en liten chip som en kompis har liggende. En 380chip...

Så det er bare å følge med fremmover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feil og feil... Er ikke for å tjene penger, rett og slett fordi jeg vil ha en turbobil, 4x4 og litt HK. Denne oppfyller det meste, så da får det bare være Audi. Siden BMW'n skal under "kniven" så må jeg ha en bil i vinter og detter er vel den mest optimale vinterbilen. Men, pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstillinga er jo ting som ryker på disse.

Broderen har vel skiftet ut alt som er i forhjulstillinga.

Drivknuter, bærebroer(en kollapset :) ), lager, styrekuler, opphengskuler etc.

Men veldig kjekke bil, og for ett drag!!!

Han har en s4, 2,2TQ

Tror ikkje eg ville budt mer en 30k for den. Er dyre deler til de, og lite å finne av uoriginale deler.

Hvorfor ikkje satse på en som er i grei stand heller. bruke pengene du sparer på rep til kjøp heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

Går nå og vurdere et innkjøp av vinter-\prosjektbil.

Dette er en 92 modell Audi S4 Varebil med kmstand 206000.

Denne ble importet i 2001 og da regner jeg med kmstanden ikke stemmer.

For alle 93-94 modellene som er tilsalgs for tiden har gått rundt 220-260`.

Det er en del småbulker, og fangerenfesten er nesten av, og selve fronten er litt skadd. Lakken er veldig slitt, og skinnsetene er også småslitte. Er en 6-trinns kasse på denne, som også er gåen. 1.gir høres ut som et steinknuseverk. Ellers er det med bakseter men som i dette tilfellet ikke blir brukt. Kommer etterhvert med bilder, men dere har vel fått en liten aning om hvilken tilstand bilen er i. Så ca. Vet ikke mye mer... Er også en del tikking på den, så en eller flere løftere er vel gåen.

Hvilken pris er her gunstig å gå ut ifra? over 30000?

Mvh Espen

Si fra om du trenger bakfanger til denne bilen, dersom du kjøper den.

Har en liggende :) Bor uansett ikke langt ifra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som du forteller om bilen så er den ikke verdt noenting for meg hvertfall. oppigjenlakking,ny girkasse nye løftere osv...... mistenker nesten denne for å ha blitt skikkelig rævkjørt siden den ikke kom i 92 med 6 trinns kasse(eller tar jeg feil her?).denne må da ha vært skiftet minst 1 gang tidligere.tikkingen,bulkene,dårlig lakk og fangere tyder på dårlig vedlikehold og mye herjing.tenk alle utleggene du kan få i ettertid :shock: og alt arbeidet du må legge i denne bilen som du BARE skulle bruke som vinterbil :wink:

men om du får den for under 30 000,- så kan du jo bare kjøre driten til det stopper og vurdere bilens skjebne derifra.dette er biler som tåler en støyt så det skal godt gjøres å ødelegge de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som du forteller om bilen så er den ikke verdt noenting for meg hvertfall. oppigjenlakking,ny girkasse nye løftere osv...... mistenker nesten denne for å ha blitt skikkelig rævkjørt siden den ikke kom i 92 med 6 trinns kasse(eller tar jeg feil her?).denne må da ha vært skiftet minst 1 gang tidligere.tikkingen,bulkene,dårlig lakk og fangere tyder på dårlig vedlikehold og mye herjing.tenk alle utleggene du kan få i ettertid :shock: og alt arbeidet du må legge i denne bilen som du BARE skulle bruke som vinterbil :wink:

men om du får den for under 30 000,- så kan du jo bare kjøre driten til det stopper og vurdere bilens skjebne derifra.dette er biler som tåler en støyt så det skal godt gjøres å ødelegge de.

Skumle biler, men 30K er den kanskje verdt. Sånne biler i ok stand går vel for 70-90K. jeg solgte en tilsvarende en for snart to år siden for 85K. Den var nok i MYE bedre stand enn denne som du omtaler, men den var fortsatt ikke i topp stand. Mye småpjask.

6 trinns kasse var tilgjengelig allerede på 92 modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kun for å kjøres i vinter med, kanskje et lite prosjekt så snart BMW'n er ute av garasjen. Anser som bilen kjøpt idag, skal dra og hente den nå. Det er arbeidsgiveren min som selger den, har gått som arbeidsbil. Er en 2.2TQ, 234 gamp som drar litt bedre enn Bimmer'n. :)

Å du Tore, hva skal du ha for denne fangern? Er den orginal? ( Allerede nå begynner pengesluket!) hehehe

Kommer med bilder om noen få timer og en liten film om noen kan host'e.

Takker for hjelpen, men 25,000 er vel ikke gærn pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du Tore, hva skal du ha for denne fangern? Er den orginal? ( Allerede nå begynner pengesluket!) hehehe

Du skal få den endel billigere enn det jeg gav for den, for ett par år siden.

Kjøpte den fra Norsk Bildelesenter da jeg skulle kjøpe meg en S4 varebil uten støtfanger bak. Ble aldri til at jeg kjøpte bilen likevel, så da har jeg en til overs :) Den mangler den ene brede plastlista på venstre side, mener jeg og har vært sparkla litt på.

Gav faktisk 2300,- for den med frakt, men vil du ha den, så skal du få den for en tusenlapp. Hvis du bor i Eidsvågen, så kan du jo slenge innom og ta en titt på den. Bor på Nesjestranda :)

Ja den skal være orginal mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...