Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå er ikke jeg Auda's største fan for å si det sånn, men folk må vel få bruke sine egne penger som de vil :?: Hvorfor rakke ned på folk som kjører annet merke :?: Sainsbury har jo tross alt Bimmer i tilegg.... :wink:

Skrevet

Jeg syns du har kjøpt en skikkelig godbil jeg :) Det er jo en utrolig god bil med tanke på hva du får for pengene... Hvor mye regner du med at det koster å få den på stell da?

Skrevet
Jeg syns du har kjøpt en skikkelig godbil jeg :) Det er jo en utrolig god bil med tanke på hva du får for pengene... Hvor mye regner du med at det koster å få den på stell da?

Den er faktisk i god stand, bortsett fra en løs frammfanger og et lager i 1.giret. Ellers er lakken så som så, men dette er jo en vinterbil bare, foreløpig. Så, den blir ikke påkostet i det hele tatt med det første. :)

Skrevet
Total makeover på bimmeren? Har ikke den nettopp hatt en? :shock:

Har ikke hatt noe makeover siste 2årene, bortsett fra nye lykter og diverse småstasj. Dette blir et motorprosjekt + full opplakkering. Interiør og andre felger står på papiret. Så, mine 18"x8 er til salgs nå... bud mottas med takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...