Schnellfahren Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tviler STERKT på at biltilsynet kommer til å godkjenne de ville "ombyggingene" der..... Damemagnet av rang Vel vel, er vel forskjellige nivåer av interesse der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hahaha så utrolig morsomt! skal si jeg lo godt når jeg så han hadde tatt bilde av de heftige pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Stakkars gutten har ikke begynt å lært enda:P hehe. menmen.. blir vel slik turbo dings som du setter på enden av eksosen som blir det neste hehe. neida, han har da hvertfall bil, i forhold til mange andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 hm, tenkte på den reima som er med dynamoen. piper litt den edit: spraya på litt 5-56 så slutta det, litt seinere på dagen begynnte det igjen så den må skiftes, men trodde den reima med dynamoen veiftereima eller luft eller hva den heter hehe hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ...dette er då berre gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Desverre fikk jeg ikke opp bildene av herligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå