Lien Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har nå byttet til 40/40 fjærer siden jeg syntes den var for høy bak, og i tillegg har jeg polert bilen i dag så følte jeg måtte slenge ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 pent blei det polerte bilen på tirsdag.. digg å få det gjort og så pent det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Strøkent det der ja Polering blir det på meg også i helga om værgudene er på min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Digg å få gjort det ja, men fy faen å lei man blir på slutten.. godt det er lenge til neste gang Fikk også bytta olje på girkasse og differensial i dag, så nå er den snart klar for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Pen senking.. Hele felgen må vises når du senker... blir ikke så pent når skjermen går nedover felgen. Litt dekk må vises.. Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ...litt mykje bak, men for all del ikkje verst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Litt for høy bak? Nå ble det altfor lavt bak og altfor for høyt foran....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hadde den stått på en rett vei og ikke nedsunket i 10 cm gress hadde det vært lettere å bedømme... Har aldri skjønt det der med bilder av bil på gress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Litt for høy bak?Nå ble det altfor lavt bak og altfor for høyt foran....! ...FOR LÅG BAK!!! ...slik at ikkje nokon er i tvil på kva eg meiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Litt for høy bak?Nå ble det altfor lavt bak og altfor for høyt foran....! ...FOR LÅG BAK!!! ...slik at ikkje nokon er i tvil på kva eg meiner huh? Jeg tok utgangspunkt i det Lien skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 ":34852rxq]Hadde den stått på en rett vei og ikke nedsunket i 10 cm gress hadde det vært lettere å bedømme...Har aldri skjønt det der med bilder av bil på gress... Ok, så du tror litt skjeiv vei og gress gjør at det blir så stor forskjell foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skal ikke veldig skjev vei til før det gjør utslag på hvordan senkingen ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Apex fjærene synker jo litt forran fikk jeg beskjed om fra GS, og i tillegg syntes jeg det er viktigere at den er lav bak slik at framfanger og bakfanger ligger omtrent i like høyde. Ellers syntes jeg man fort får et "stuksenka" preg med en gang. Skal se om jeg får tatt bilder på plan flate en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå