///M Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 wow, den spinna bra denne, noen specs om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 wow, den spinna bra denne, noen specs om bilen? sitter en s70 V-12 på 406hk + lystgass med en 6 trinns kasse i bilen nå. driver å fantaserer om compressor montering i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 funkaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. 1,8 l mila på langveikjøring????Seriøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. Må være noe av det verste jeg har hørt.. Min 500hk M535i går på rundt 0,9 om du kjører pent.. Ligger rundt 1,5-2 liter på småcruising/gassing/leking... Tror det er no galt med oppsettet ditt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 åssen får du plass til kompressor ? etter det jeg har sett oppi motor rommet er det ganske fullt da. skal du ha intercooler også æl? må vel ha større dyser også da , datasprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. 1,8 l mila på langveikjøring????Seriøs.. Ja den sluker godt med bensin ja.. 1,8L er vel når jeg trykker til litt.. Slurper godt unna da.. Det desidert minste jeg har målt den til var 1,5l, det var på veien til Vålerbanen, da gikk det 40L på den turen. Det er større dyser på bilen og den får nok, ikke noe fare med det. Men har hatt to andre biler som fikk for lite. Det kostet meg 30000 x2! Så orker ikke det en gang til. Bruker heller litt mer penger på en skvett bensin da. Bruker den ikke akkurat mye, så har egentlig ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. Dette er det vel ingen som tror på men det er faktisk ingen problem å kjøre denne med litt over literen på mila.. ca 1.1 til 1.2 går fint takket vere lett bil og MONSTER utv. går jo nesten på tomgang i 90 så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mye bensin bruker den på mila? Nok sikkert. Vel tro den bruker endel. Min bruker 1,8l på langkjøring.. Så en v12 bruker nok ikke mindre. Men det er vel egentlig helt uvesentlig hvor mye den bruker, er jo bare en "lekebil" dette.. Tar ikke å kaster på campingvogn og raser på ferie.. Mener eg husker at eg så ett hengerfeste på denne på Rudskogen eg?? Stemmer det? I så tilfelle, ganske artig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 1.8 på mila!?!?!?? Jøye meg! Jeg tror så gjerne på E-30 big hva angår bensinforbruk. Jeg har jo faktisk klart å kjøre en E32 750iAL fra Oslo til Ålesund (560km) på 60 liter suppe. Jeg mener på at det skal være mulig å få min E30 til å bruke ca. 1 liter på mila med forsiktig bruk av pedalen til høyre. Men, det skal også sies at jeg ikke har noe særlig tro på NOE mindre enn 1 liter... Det er jo tross alt 12 småsultne sylindre som skal mates... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Min bruker 1,8l på langkjøring.. da tror jeg du må få justertert motoren din. min 328 med kompressor brukte 0.7-0.8 på langkjøring og lå på 0.9 på snittforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Min bruker 1,8l på langkjøring.. da tror jeg du må få justertert motoren din. min 328 med kompressor brukte 0.7-0.8 på langkjøring og lå på 0.9 på snittforbruk. såpass.. Du tar det pent med gassen da eller? Jeg har litt problemer med det skjønner du, alltid litt lett å dra på litt.. Du hadde større dyser du også? Har aldri tenkt på at den bruker mye, kjører så lite med den uansett, så har ikke så mye å si. Og regnet med den var ordentlig justert ettersom den er "ny"bygget.. (I fjor ihvertfall da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Damn E-30 BIG ! Hva forventer du å hente ut? Blir vel ikke noe problem med over 500 - 550hk her? Hva skjedde egentlig? Hørte om ras på 5 stempler etter lystgassbruk..? Jeg har også tenkt på et V12 prosjekt, men har alltid lurt på hvordan det er med tilpassning? Hvor mye må torpedo bankes inn og motorfester må vel custom lages. Blir det ikke uhyre varmt nedi en trang E30? Hvordan løser du kjølingen? Har skjønt det slik at du bruker E36 M3 bakstilling? Passer dette overens med oringalinfestningene? Leter etter håndfast info omkring E36 understell på E30 Og et siste spørsmål, hvordan i huleste klarte du å få det godkjent ? Ble mye spørsmål Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå