Gå til innhold

E30 som prøver å spinne

E-30 big
 Share

Anbefalte innlegg

såpass.. Du tar det pent med gassen da eller? Jeg har litt problemer med det skjønner du, alltid litt lett å dra på litt.. Du hadde større dyser du også? Har aldri tenkt på at den bruker mye, kjører så lite med den uansett, så har ikke så mye å si. Og regnet med den var ordentlig justert ettersom den er "ny"bygget.. (I fjor ihvertfall da)

Jeg garanterer at det går ann å få din bil nedimot litern på langkjøring ved bra programmering.. Det at den blir bra programmert for økonomi på pen kjøring, har ingenting med havari ved ladetrykk å gjøre heller.. For ved ladetrykk MÅ en programmere inn mere bensin enn ved sugemotor..

PPF i sverige mappet orginal hjernen i en E36 med turbo og store dyser med ny chip som de fikk lagd, og den gikk på litt over literen hjem igjen med mye morsom kjøring sa de..

Kompressor motorer drar oftest litt mere bensin da, siden de lader trykk konstant så blir de litt tørstere for hver minste endring på gasspedalen, men 1,8l på mila på en liten 300hk motor er jo hårreisende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kompressor motorer drar oftest litt mere bensin da, siden de lader trykk konstant så blir de litt tørstere for hver minste endring på gasspedalen, men 1,8l på mila på en liten 300hk motor er jo hårreisende.. :)

1,8L på mila er jo ikke ille.. Søskenbarnet mitt sin RCN bil bruker jo 4L på 1km.. :)

Men får prøve å få justert den litt iløpet av vinteren eller til vårs. Iløpet av vinteren må det vel ihvertfall være 350HK i bilen også vil jeg tro, selv om 300 funker meget greit i den lille bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener eg husker at eg så ett hengerfeste på denne på Rudskogen eg?? Stemmer det? I så tilfelle, ganske artig....
:lol:

Klart en bruksbil må ha henger feste :lol: hadde en del kompiser som klødde seg hardt i hode da jeg fant vinkel sliperen og skar i filler den fine M-tek fangeren får å få på hengerfeste.

ikke mange som kjører runde på runde og bruker opp 4-5 sett med dekk får så å koble på kombikampen og så dra 45-50 mil hjemm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...