Corsa_racer Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Heisann.. kjøpte meg en 86`320i. Tenker å ha den som vinterbil.. men fronten er ganske kraftig rustangrepet.. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Er så vidt grøftelysa henger på plass, pga rust! men ellers er bilen meget pen.. Går det an å skru av hele fronten f.eks? Tips mottas:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ja, hele frontplata kan enkelt taes av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ett lite tips fra meg: du burde style opp BMW`n din og ha den som sommerbil og heller bruke corsaen som vintebil spør du meg Høres mye mere logisk ut det vil jeg nå si! BMW er overhodet ikke lagd for vinterføre, den er lagd for fart og kjøreegenskaper på asfalt.... Det er nå min mening Dessuten kjører sikkert BMW`n fra corsaen din så fremst ikke corsaen er trimmet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Bytt ut fronten, selg corsaen, bruk bmw.. Men er ikke dette teknisk? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Jepp, denne tråden skal vel egentlig ligge under teknisk.. Men han har jo bare skrevet ett innlegg her overhodet, så jeg syns fyrn burde få en sjangse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Selg corsaen så "kanskje" du får råd til en ny front (det var vel litt å ta i) *æddabædda* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Selg corsaen så "kanskje" du får råd til en ny front (det var vel litt å ta i) *æddabædda* Hehe.. Godt sagt! Må vel si meg enig der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har ei frontplate til overs jeg, hvor mye byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Dessuten kjører sikkert BMW`n fra corsaen din så fremst ikke corsaen er trimmet... Det står jo at han har Corsa WC 1.6 16v. WC står for World Cup edition og denne har 106 hk... 0 - 100km/t går unna på 9.5 og toppfarten er 195... Bmwen bruker jo 10.2 0 - 100 og toppfarten er 197km/t.. Altså berre 2 km fortere... Då rekna eg med at det er ein 2 dørs E30.... Har kjørt denne typen Corsa og den går meget bra og den henger faktisk meget bra med org.dimensjonen på 175/65-14... Hadde kjørt ifrå ein 320 E30 og E36... Beklager altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå