Gå til innhold

E30, rust i front. Noen tips?


Corsa_racer
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.. kjøpte meg en 86`320i. Tenker å ha den som vinterbil.. men fronten er ganske kraftig rustangrepet.. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Er så vidt grøftelysa henger på plass, pga rust! men ellers er bilen meget pen.. Går det an å skru av hele fronten f.eks?

Tips mottas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ett lite tips fra meg: du burde style opp BMW`n din og ha den som sommerbil og heller bruke corsaen som vintebil spør du meg :wink:

Høres mye mere logisk ut det vil jeg nå si!

BMW er overhodet ikke lagd for vinterføre, den er lagd for fart og kjøreegenskaper på asfalt....

Det er nå min mening :)

Dessuten kjører sikkert BMW`n fra corsaen din så fremst ikke corsaen er trimmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kjører sikkert BMW`n fra corsaen din så fremst ikke corsaen er trimmet...

Det står jo at han har Corsa WC 1.6 16v. WC står for World Cup edition og denne har 106 hk... 0 - 100km/t går unna på 9.5 og toppfarten er 195...

Bmwen bruker jo 10.2 0 - 100 og toppfarten er 197km/t.. Altså berre 2 km fortere... Då rekna eg med at det er ein 2 dørs E30....

Har kjørt denne typen Corsa og den går meget bra og den henger faktisk meget bra med org.dimensjonen på 175/65-14... Hadde kjørt ifrå ein 320 E30 og E36... Beklager altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...