jonr Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det er endel prisforskjell hos forskjellige fant jeg ut, stilte følgende spørsmål pr mail, Hva skal dere ha for Inspection 1 og/eller 2 på en bmw 1993 E36 318is? Tronrud Bil Drammen AS Pris Inspeksjon 1: 4374.- Pris Inspeksjon 2: 5586.- Pris tillegg annenhver Inspeksjon 2: 1324.- STENSHAGEN BIL AS Oslo Inspection 1 koster kr 5100.- Inspection 2 koster kr 7050.- Inkl arbeid deler og mva Autozentrum.no (oslo) 6500,- INKL MVA Bilsalongen as Skien Inspeksjon 1 - kr 3900, inkl mva. Inspeksjon 2 - kr 4500,- inkl mva. Bilsalongen er jeg også meget fornøyd med fra før fra erfaringer med en ny bmw 320d muttern kjøpte der. Edit : dette går kanskje under Teknisk ? moderator feel free to move Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 De prisene der forteller meg at å ta service hos merkeverksted på så gamle biler som e36 tross alt er er totalt tullball. Tror jeg betalte rundt 3500,- for 2'ern hos autopower i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Man har også mange andre kurante alternativer, bl.a Schmiedmann i Skien (ex-BMW spesialisten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Var drøye priser det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå