SteffenK Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Leste akkurat på en stylig side at de solgte tennplugger til BMW som skulle gi effektøkning, det er vell langt i fra mulig? Man kan vell ikke få noe som helst slags bedre ytelse av kun tennplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kankje noen plugger som gir bedre gnist men noe mye effektøkning blir det nok ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ....ja eg trur du framleis kjenner igjen bilen etter bytte av pluggar...ikkje det heilt store sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Merker kanskje på bensinforbruk....Går jevnere på tomgang? Har egentlig ikke så mye peiling på det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Utrolig hva folk skriver for å selge sine varer, leste her om dagen at man kan sparen bensin ved å putte en bensinpille i bensintanken. Dahhhhhhhhh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 sikkert en sukkerbit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Utrolig hva folk skriver for å selge sine varer, leste her om dagen at man kan sparen bensin ved å putte en bensinpille i bensintanken.Dahhhhhhhhh. HAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Top gear hadde en sliten bil som de skulle kjøre på bane med. Kjørte bilen på banen og målte tiden. De tok en vanlig service, dvs tennplugger luft og bensinfilter... og bilen gikk mye bedre. Husker ikke noen av tallene desverre på ytelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 trenger ikke nevne firma da jeg ser han har fått fjernet ALT info han la ut på forumet jeg leste dette. men en kar i stavanger drev jo å "trimma" en Nissan Micra bare ved hjelp av å bytte servicedeler på motoren. fikk noen hk ekstra av å bytte tennplugger. fikk til og med noen hk av å bytte olje på motor (og girkasse olje tror jeg), brukte vel også høyoktan bensin tror jeg. alt dette ble dokumentert med bremsepapirer, da han hadde egen bremsebenk. han gikk så videre å sveiset om innsug og eksosmanifoil + komplett eksos.. husker ikke hvor mangen hk ekstra han fikk, men det var faktisk litt.. tror ikke jeg er langt borte om jeg sier ca 10 hk.. dette er jo ikke mye, men på en liten Micra hjelper jo alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Jeg har lest sammme tråden som RoaldJ, og han fikk faktisk mer effekt ved å skifte tennplugger. Det spesielle her var jo at han fikk dokumentert effekten etter hver eneste lille endring. Han testa vel også flere typer tennplugger om jeg husker riktig. Fikk skremt ut en god del, mer dvs prosentvis, ut av den stakkars micraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 stemmer det... han prøvde vel 4-5 forskjellige tennplugg-merker tror jeg han hadde en del turer i benken med den bilen der etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Konklusjon, nye tennplugger kontra gamle tennplugger gir bedre ytelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Nå dukka plutselig en link til tråden med Micraen opp i en annen post her.. viewtopic.php?f=9&t=183795 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 vellkjent de micratrådene til EBB, men han gjør jo ting vi andre ikke kan få til. sitter inne med ENORM kunnskap. siste tråden var det mange avanserte løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 6 års bump faktisk.. Tennplugger blir slitt over tid, så ikke så rart om han ville merket forskjell i bremsebenk. I tillegg er det faktisk forskjell på tennplugger og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå