Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat på en stylig side at de solgte tennplugger til BMW som skulle gi effektøkning, det er vell langt i fra mulig? Man kan vell ikke få noe som helst slags bedre ytelse av kun tennplugger?

Skrevet

Utrolig hva folk skriver for å selge sine varer, leste her om dagen at man kan sparen bensin ved å putte en bensinpille i bensintanken.

Dahhhhhhhhh. :roll:

Skrevet
Utrolig hva folk skriver for å selge sine varer, leste her om dagen at man kan sparen bensin ved å putte en bensinpille i bensintanken.

Dahhhhhhhhh. :roll:

HAHAHAHA :clap:

• 5 years later...
Skrevet

Top gear hadde en sliten bil som de skulle kjøre på bane med.

Kjørte bilen på banen og målte tiden.

De tok en vanlig service, dvs tennplugger luft og bensinfilter... og bilen gikk mye bedre.

Husker ikke noen av tallene desverre på ytelsen.

Skrevet

trenger ikke nevne firma da jeg ser han har fått fjernet ALT info han la ut på forumet jeg leste dette.

men en kar i stavanger drev jo å "trimma" en Nissan Micra bare ved hjelp av å bytte servicedeler på motoren.

fikk noen hk ekstra av å bytte tennplugger. fikk til og med noen hk av å bytte olje på motor (og girkasse olje tror jeg), brukte vel også høyoktan bensin tror jeg.

alt dette ble dokumentert med bremsepapirer, da han hadde egen bremsebenk.

han gikk så videre å sveiset om innsug og eksosmanifoil + komplett eksos.. husker ikke hvor mangen hk ekstra han fikk, men det var faktisk litt.. tror ikke jeg er langt borte om jeg sier ca 10 hk..

dette er jo ikke mye, men på en liten Micra hjelper jo alt :)

Skrevet

Jeg har lest sammme tråden som RoaldJ, og han fikk faktisk mer effekt ved å skifte tennplugger. Det spesielle her var jo at han fikk dokumentert effekten etter hver eneste lille endring. Han testa vel også flere typer tennplugger om jeg husker riktig. Fikk skremt ut en god del, mer dvs prosentvis, ut av den stakkars micraen :)

Skrevet

vellkjent de micratrådene til EBB, men han gjør jo ting vi andre ikke kan få til. sitter inne med ENORM kunnskap.

siste tråden var det mange avanserte løsninger.

Skrevet

6 års bump faktisk..

Tennplugger blir slitt over tid, så ikke så rart om han ville merket forskjell i bremsebenk. I tillegg er det faktisk forskjell på tennplugger og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...