TrondK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Spiller det noen rolle? Jeg syns skattelistene skal legges ut. Ikke bare i 3 uker, men hele tiden. Utrolig greit å kunne se hva naboen tjener. Det er et fritt land og all informasjon er jo tilgjengelig, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hva nytte har du av å se naboens inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ingen nytte, men ren og pur nysgjerrighet. Klart det bør være åpenhet rundt det. Hvorfor skal det være så hemmelig da? Jeg skjønner ikke folk som vil holde alt hemmelig. Hvor mye bilen kostet, hva de ga for den nye sofaen, hva de tjener osv. , hva er så hemmelig med det da? Hemmelighetskremmeri er bare tull. Det er kun folk som har noe å skjule som har nytte av at alt er hemmelig. Ingen som bryr seg om jeg tjener 250 000 eller 350 000 eller 450 000. Om naboen så leser på skattelisten en sum som i for seg er ganske uriktig, vel,?? so?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Synes det er greit å finne ut hva politikerene våre bevilger seg selv i lønn ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Noen det er interessant å sjekke er folk som dette: Navn Fødselsår Skattekommune Poststed Nettoformue Nettoinntekt Utliknet skatt Merknader TOSKA , DAVID ALEKSANDER 1975 Oslo OSLO 0 0 0 Allikevel har fyren råd til å gi folk lån på 5 millioner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Johnny Thendrup tjente visstnok mest av de som er tiltalt med en årsinntekt på rundt 40000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå