NSS Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 ok, skal tenke på saken, bilen har gått mektig langt Og den går nok mye lenger også Gå på dynga og se hvor langt de fleste M20 motorene der har gått, og tenk hvor mange M20 motor som fortsatt går der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Til de som synes 300' er langt. Sjekk på mobile.de hva E34 fra slutten av åttitallet ligger på. Det viktigste siden det er M20 er at reg. reima er byttet og bra, og at toppakninga er byttet og at den er rett i toppen. Jeg hadde en merce en gang som hadde gått 1,6 mill, og den putra og gikk som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Endelig en som skjønner at E34 faktisk går lenger enn 300,000km De eneste E34 jeg har sett på dynga har vært helt most, tror nok ikke det er mange av dem som har gått pga motor eller rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 hm... 24,000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hmmm, skulle gjerne sett på den.. men, er ikke så lett å komme seg til bærum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg kan komme til oslo om du vil se på den og om det blir noe lettere for deg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 ja, må bare få meg til oslo.... er lappløs og billøs.... og har eksamen denne uka, men skal nok få en ordnings på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Nå fikk jeg lærlingplass, da slipper jeg army`n og da er ikke bilen til salgs lenger Får jeg hatt go'bilen litt lenger Gidder admin å slette tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Gratulerer, NSS kom til deg i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Så fikk du jo tilogmed "oppgradert" den litt med lister og viskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 ikke værst...... grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg