elgx Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hva med en E30 da? har en meget pen en fra 1990... gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hva med en E30 da? har en meget pen en fra 1990... gi bud Sorry, men næh. Jeg har så mye E36-greier at jeg må nok holde meg til slike. Takker for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hva med min bil gaute... Skal selge den nå. Buret er ute og bilen er igjen 5 seter.. Har ingen annonse enda men du kljenner da litt til bilen.. MVH Tangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hva med min bil gaute... Skal selge den nå. Buret er ute og bilen er igjen 5 seter.. Har ingen annonse enda men du kljenner da litt til bilen.. MVH Tangen Jeg kjenner jo litt til din, ja Har du tenkt deg ut noen pris? ..og ikke minst; har du handlet ny "løpsbil"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Så har jeg fått tak i en sølvgrå 318i. Takker for alle tips som kom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Så har jeg fått tak i en sølvgrå 318i. Takker for alle tips som kom! Har du noen bilde av den da? Litt info? Pris og slikt. *just wondering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Så har jeg fått tak i en sølvgrå 318i. Takker for alle tips som kom! Har du noen bilde av den da? Litt info? Pris og slikt. *just wondering*Jeg har nok ikke det, sånn foreløpig. Vet faktisk ikke så veldig mye om bilen, bortsett fra at den har defekt motor, er nokså standard (ikke mye utstyr) og har nok kanskje de styggeste baklyktene jeg har sett på en E36 Prisen føler jeg ikke behov for å gå ut med, men det var ikke dyrt, for å si det slik. Må bare bli frisk nå (har slitt med influensa i en uke), så skal den få en annen motor, og litt småpuss. Så tenker jeg den er klar for vinteren. Skal bli UTROLIG deilig å kjøre BMW igjen selv om det "bare" er en 318i..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Okey Gratulerer med ny bil ihvertfall! Kjører selv en E36, 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Skal bli UTROLIG deilig å kjøre BMW igjen selv om det "bare" er en 318i..... Tenke at det er billig med 4 sylindre... --> mer penger til rally ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 B-b-billig er sikkert bra Til rallly-ting trengs det uendelig med penger, så det passer meg helt greit, kan man si..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå