sn|per Skrevet Oktober 10, 2005 Skrevet Oktober 10, 2005 Begynner å nærme seg tid for å skifte register-reim. Tenkte jeg kunne skifte vannpumpe og viftererim i tillegg. Er det noen som kan fortelle meg hva slags deler jeg trenger? -Registerreim -Spennrulle -Vannpumpe -viftereim -Kjølevæske? Tenkte forresten å kjøpe viftereim og register-reim på biltema? artikkelnummer: 63-279 og 62-238. blir dette riktig for min 318i med M40-motor? Noen problemer med å kjøpe reg-reim på Biltema?
sn|per Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet om de delenummerene jeg har funnet stemmer? Slik at jeg får kjøpt det i morgen? Var to forskjellige delenummer på viftereim. (Generator og servo) Vet ikke hva som er forskjellen og hva jeg må ha på bilen min.
bjalle Skrevet Oktober 10, 2005 Skrevet Oktober 10, 2005 Kjøp ikke reimer på biltema,de har som regel ikke 100% passform og kvalitet.Kjøp heller av mekonomen eller Bmw ,spesiellt registerreima.Biltema bremsedeler er ok,men andre motordeler vet jeg fler som har hatt problem med.Kjøpte selv et oljefilter til e39 som begynte å løse seg opp etter 500 mil.
Boss Skrevet Oktober 10, 2005 Skrevet Oktober 10, 2005 Man får som regel det man betaler for, jeg ville ikke køpt "hjertet" på biltema. Noen deler legger man mere kroner i. Det er ikke så store forskjellen.
Maxxsonics Skrevet Oktober 11, 2005 Skrevet Oktober 11, 2005 kjøpte SKF register reim sett j.. der er det med løperuller og stramme ruller og reim.. utrolig raskt og lettvint å bytte reg reim på den motoren!!brukte ikke en time engang!
sn|per Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2005 kjøpte SKF register reim sett j.. der er det med løperuller og stramme ruller og reim..utrolig raskt og lettvint å bytte reg reim på den motoren!!brukte ikke en time engang! Hvor kjøpte du dette? og pris? Er det forreten noen som har kjøpt reg.reim hos Biltema som kan anbefale det? En så viktig del kan da umulig ha dårlig kvalitet uansett hvor du kjøper det?
Hügel Skrevet Oktober 11, 2005 Skrevet Oktober 11, 2005 kjøpte SKF register reim sett j.. der er det med løperuller og stramme ruller og reim..utrolig raskt og lettvint å bytte reg reim på den motoren!!brukte ikke en time engang! Hvor kjøpte du dette? og pris? Er det forreten noen som har kjøpt reg.reim hos Biltema som kan anbefale det? En så viktig del kan da umulig ha dårlig kvalitet uansett hvor du kjøper det? Jeg har en gammel `85 VW Jetta 1,6 som kona bruker daglig. Denne skiftet jeg reg.reim på (fra Biltema) for 5 år siden. Har ikke hatt noen problemer med denne reima. Kjører på Biltema bremseskiver også...........ingen problemer. Det er mulig jeg har hatt flaks, men.........
Arild G. Skrevet Oktober 11, 2005 Skrevet Oktober 11, 2005 kanskje kjøpe ny termostat med det samme du holder på
Concep Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Det er goodyear som produserer Reimene til biltema, ( reg reim ) Så det er ikke noe dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå