Gå til innhold

Viftespørsmål + dashbordlys

BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan får man vifta til å ikke ta inn ny frisk luft, men at den lufta som er i bilen går igjennom systemet hele tiden? F.eks. hvis man er i en tunnel hvor det er mye eksos så er det kjekt. Eneste alternativet jeg har er å skru av vifta trur jeg.

Skal det være lys der hvor lys-bryteren er? Den helt til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en knapp som det er bilde av 3 piler som lager en sirkel? m3_ac.jpg

Slik som den knappen som er nest nederst til høyre?

Det er bare hvis man har AC. Han nevnte ikke noe om han hadde det eller ikke. Ser ikke ut til at vi som ikke har AC har en slik resirkuleringsknapp for luft.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Det har du helt rett i. Av en eller annen grunnd så tok jeg det som en selvfølge at han hadde A/C.

Hvis ikke du har A/C så har du ikke den funksonen at luften kan resiruleres.

Det skal være lys i de symbolene over lysbryteren også.

Det sitter en pære bak bryteren. Sitter en skrue på undersiden av bryteren som må løsnes. Da løsner bryteren, du må også ta ut luftekanalen over bryteren. Enkel jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Det har du helt rett i. Av en eller annen grunnd så tok jeg det som en selvfølge at han hadde A/C.

Hvis ikke du har A/C så har du ikke den funksonen at luften kan resiruleres.

Det skal være lys i de symbolene over lysbryteren også.

Det sitter en pære bak bryteren. Sitter en skrue på undersiden av bryteren som må løsnes. Da løsner bryteren, du må også ta ut luftekanalen over bryteren. Enkel jobb.

Menne.. andre bilmerker som IKKE har AC har da denne funksjonen. Virkelig merkelig... :/ Og teit for oss uten AC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lys i selve vribryteren for lyset. Er det en sikring eller er det rett og slett pæra inni den som har tatt kvelden?

Jeg har ikke AC. Jeg har en vri bryter for luft. 4 nivåer, + 0. Og mellom 0 og 1, så kan man vri den 180grader, hva er det mellom 0 og 1? ikke resirkuleringsmulighet? for jeg får eksos inn når jeg har den mellom 0 og 1 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lys i selve vribryteren for lyset. Er det en sikring eller er det rett og slett pæra inni den som har tatt kvelden?

Jeg har ikke AC. Jeg har en vri bryter for luft. 4 nivåer, + 0. Og mellom 0 og 1, så kan man vri den 180grader, hva er det mellom 0 og 1? ikke resirkuleringsmulighet? for jeg får eksos inn når jeg har den mellom 0 og 1 også.

Ser ut som at vi som ikke har AC bare får belage oss på å sette den på 0 når vi kjører i tunnel. Får vi problemer med dugg ved overgangen fra ute til tunnel, så må vi bare sette på vifteanlegget og få inn eksos til duggen er borte. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...