BMW324TDa Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Seriøs feit bil, bortsett fra rillene i forskjermene, tv'en i midtkonsollen og den playstation-kontrollen.... M-TechII er så vanvittig deilig på en strøken bil............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Seriøs feit bil, bortsett fra rillene i forskjermene, tv'en i midtkonsollen og den playstation-kontrollen....M-TechII er så vanvittig deilig på en strøken bil............... Derfor du ville knekke det av min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sinnsykt fin bil! Helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Nais, bort med multimedietøv så er bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Rå fin Akkurat sånn jeg liker dem. Det eneste jeg stusset på var det E46 M3 "luftinntaket" på siden. Kunne vært foruten det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Rå fin Akkurat sånn jeg liker dem. Det eneste jeg stusset på var det E46 M3 "luftinntaket" på siden. Kunne vært foruten det. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Strøken bil! Har begge deler, looken og MOTOREN! Men hva i alle dager gjør den red-bull boksen i motorrommet? På eksossiden. Eller ser jeg helt syner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Seriøs feit bil, bortsett fra rillene i forskjermene, tv'en i midtkonsollen og den playstation-kontrollen....M-TechII er så vanvittig deilig på en strøken bil............... Derfor du ville knekke det av min? Du burde donert den vekk til meg, så skulle eg gitt den ett trygt og strøkent hjem........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Alt blir strøkent når det er nylakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er en Red Bull-boks der ja, ser ut som det er en form for styling. I enden av boksen er det en stor gummihette som det kommer en slange/kabel ut av. Så den boksen skjuler vel noe leamikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 helt enig med BMW324TDa den plasseringa av skjermen kunne vært litt mer gjennomført og de m-rillene kunne de også spart seg for.. men, gud for en vakker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Redbull boksen skjuler vel coilen.... Men sinnsykt fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg digger E30! Og denne 335'en var fin, men den kunne vært mye finere. Det var egentlig mye "feil" på denne bilen som jeg fant etterhvert. Vekk med: skjerm inne i bilen PS2 e46 m3 luftinntak lyst interiør (jeg vil ha svart) spoiler bak felgene (det finnes mye finere felger enn det der) men det værste av alt: Chrom-motor!!!! Det er vel kun for gamle amerikanere!! Passer ikke i en BMW i det hele tatt. Og chrom rundt vindusheiser, dørhåndtak osv. Nei, dette passer ikke, ødelegger hele totalintrykket av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå