Custom Edition Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=897808 må si jeg syns denne er ganske så RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Enig!!! Den bilen er kvass. Snakket med en kamerat som kjørte den på Rudskogen i forrige måned. Som sagt: Kvass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ja den motoren der er skikkelig pissed off kvass ser jævlig bra ut i samma slengen også så satser på at det renner inn noen kroner på Extratrekninga i kveld..da kjøper jeg den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 ja den motoren der er skikkelig pissed off kvass ser jævlig bra ut i samma slengen også så satser på at det renner inn noen kroner på Extratrekninga i kveld..da kjøper jeg den i morgen! Funnet ut noe mer om hva din neste bil/prosjekt blir for mye? Digget veldig den bilen du nu nettopp solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 klarer ikke helt og bestemme meg men det blir nok noe som skiller seg litt ut på veiene ja. Gjennomført blir det uansett..men lurer på om jeg skal ha noe mindre eller større.. E30 M3 frister som faen! Men med syko lakk og skikkelig skrudde felger med Kant. nyere interiør må vel også til men tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=897808må si jeg syns denne er ganske så RÅ! skal til med nytt innteriør i denne hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal til med nytt innteriør i denne hvertfall Hva mente du med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Enig!!!Den bilen er kvass. Snakket med en kamerat som kjørte den på Rudskogen i forrige måned. Som sagt: Kvass! regner med du mener forrige eier, robert? forøvrig en utrolig rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 klarer ikke helt og bestemme meg men det blir nok noe som skiller seg litt ut på veiene ja. Gjennomført blir det uansett..men lurer på om jeg skal ha noe mindre eller større.. E30 M3 frister som faen! Men med syko lakk og skikkelig skrudde felger med Kant. nyere interiør må vel også til men tiden vil vise Hehe, skal de være skikkelig skrudde? altså SKIKKELIG moment skrudde!?? Eller mange skruer? eller ? HEHE, beklager, men skjønner hva du mener . hihi Forøvrig en fet bil det der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal til med nytt innteriør i denne hvertfall Hva mente du med dette? etter min mening hadde vært helt tåppnåtsj med enda finere interiør. sier ikke det er stygt det som sitter i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jasså, syns det er knall jeg. Hva tenker du på a? Bytte hele dashboardet? Eller bytte ratt og girspak og instrumenter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mener helt sikkert stoler og dørsider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det med interiøret er jeg enig i. Bilen er jo ren racing! Passer med bart gulv, bur og to bøttestoler da En kamerat av meg så denne bilen på E6 for en liten stund siden, var to i bilen. Han ene kjørte(så klart) mens han andre satt ved siden av å "mappa" med en laptop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Husker denne fra Vålertreffet, stod å hørte på når dem prata og diskuterte om motoren. Eieren var en skallet fyr med Oslo dialekt.. Heter sikkert Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 klarer ikke helt og bestemme meg men det blir nok noe som skiller seg litt ut på veiene ja. Gjennomført blir det uansett..men lurer på om jeg skal ha noe mindre eller større.. E30 M3 frister som faen! Men med syko lakk og skikkelig skrudde felger med Kant. nyere interiør må vel også til men tiden vil vise Hehe, skal de være skikkelig skrudde? altså SKIKKELIG moment skrudde!?? Eller mange skruer? eller ? HEHE, beklager, men skjønner hva du mener . hihi Forøvrig en fet bil det der ja... hehe..regner med du skjønner hva jeg mener ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå