ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Litt OT: er det lovlig å kjøre med tåkelys? Man har lov til å kjøre på dagtid med tåkelys så lenge man har parklys på. Tror -ikke- det er lov å gjøre det samme når det er mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 man får kjøpt ferdige ledningsnett til dette fra bmw, men tror det koster litt 1737 kroner på schmiedmann for å være eksakt. Dette er til Compact, andre modeller er det litt billigere.. Mine litter på posten og skal monteres i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Man har lov til å kjøre på dagtid med tåkelys så lenge man har parklys på. Tror -ikke- det er lov å gjøre det samme når det er mørk. Det er ikke lov og kjøre med kurve/tåke lys når det er mørkt! det gir deg 2000 kroner i bot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Er runde tåkelys på E46 M3 original ja. Men som du ser her:Koster 398 kr for et tåkelys på E36 sedan på biltema Så skrev han E36. De er jo ikke runde. Han har jo kjøpt en fanger som tilsier at han må ha runde E46-lykter, ikke E36. Ja, det var det jeg mente. Tolka de smileyene slik at du mente det ironisk, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 har 2 brukte e39m5 hvis dem kan brukes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvordan er disse lysene? Hvitt lys? Kraftige? Det kommer vel ann på om du setter i hvite lyspærer, mine lyser litt gul/hvit, er kraftig nok, man skal ikke blende folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har 2 brukte e39m5 hvis dem kan brukes ? Du, jeg har sett litt på E39 M5-fangere på nettet, og det ser ut som tåkelysa skal passe på M3 E46-look fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Blei stoppet en sen mørk kvell her en dag. Med kjørelys og grøftlys.. Forstod med engang hvorfor de vinket meg inn.... Han bad meg bli med ut å se på lysene mine og sa det er ikke lov å kjøre med grøftlys om natten, og att dette er egentlig stor bot.... Men det er lov å kjøre med dette på dag tid. Vist du bruker parklys isteden for kjørelys, kombinert med grøftlys. P.S Slapp heldigvis boten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvordan er egentlig loven med ettermonterte angeleyse? (innsatsringer). Jeg har fjernet parklysene, og koblet ringene på denne. Har hørt at dette er lov å bruke med grøftelys på dagtid, ettersom ringene er parklys erstattere.. Har jeg hørt rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Vi selger forskjellige grøftelys i universalutførelse på Biltema da. Jeg vet ikke om noen av dem kan passe, men det er jo ikke umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 j0lle, angel eyes erstatter som du selv sier originale parklys. Da er det selvsagt lov å kombinere angel eyes og tåkelys på dagtid, siden det er lov å kombinere originale parklys og tåkelys på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takk..Da kan jeg kjøre med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå