///M Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/10/10/445896.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Dette er vel noe som blir brukt i krig i framtiden... Er slutt på den tiden det var mann mot mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Dette er vel noe som blir brukt i krig i framtiden... Er slutt på den tiden det var mann mot mann. Jepp. Snakket om dette med noen i klassen i går. Jeg mener det neste steget bør bli at neste Saddam og Bush kan ta kampen i et pc-spill på nettet, med live overføring til alle. Mye greiere det, så slipper vi at liv går tapt og at utstyr for mangfoldige hundre milliarder bare går opp i røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg mener det neste steget bør bli at neste Saddam og Bush kan ta kampen i et pc-spill på nettet Vært fett! Skikkelig rått å høre Bush skrike OMG HAX0R!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Haha, der sa du noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hmm, bilen styres ved hjelp av GPS datamiskiner laser radar osv leser jeg. Det er langt ifra alle steder man har god nok dekning til å få en eksakt posisjon, daler, tunneller mm. Selv ved hjelp av treghetssytemer vil jeg tro posisjonen vil bli usikker over tid. Min erfaring med dynamiske posisjonerigssystem er at de ikke fungerte lenge uten GPS input, selv om det er lasergyroer og akselrometere i bøtter og spann. GPS signalet er dessuten lett å jamme ut. Tror det går lang tid før vi ser dette andre steder enn i en ørken. De kan montere på så mye lasere og radarer de bare vil, uten tilnærmet eksakt posisjon er de like langt. Fint å ha en bil som kan kjøre utenom hindringer men som ikke helt vet hvor den skal kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe... jevla greit vist du skal heim fra fest og du ikkje får tak i sjofør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Asj, man har jo drosjer og hoteller rundt om kring. Det løser seg (nesten) alltid det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Dette er vel noe som blir brukt i krig i framtiden... Er slutt på den tiden det var mann mot mann. Jepp. Snakket om dette med noen i klassen i går. Jeg mener det neste steget bør bli at neste Saddam og Bush kan ta kampen i et pc-spill på nettet, med live overføring til alle. Mye greiere det, så slipper vi at liv går tapt og at utstyr for mangfoldige hundre milliarder bare går opp i røyk. Gi dem CounterStrike eller Command&Conquer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Asj, man har jo drosjer og hoteller rundt om kring. Det løser seg (nesten) alltid det Det finnes og venner som har lyst til å tjene en 50lapp og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Asj, man har jo drosjer og hoteller rundt om kring. Det løser seg (nesten) alltid det ^^ Når jeg ser slik sitering bare MÅ jeg minne om: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 - pkt. 2 generelt, pkt. 2.4 spesielt. No offence! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvor er morroa i det? det som er artig er jo og kjøre selv! Hallo!!! Hvor lett er det å skaffe sjåfør på vei hjem fra fest da? Think you a little about, Hansi! Asj, man har jo drosjer og hoteller rundt om kring. Det løser seg (nesten) alltid det ^^ Når jeg ser slik sitering bare MÅ jeg minne om: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 - pkt. 2 generelt, pkt. 2.4 spesielt. No offence! Nå synest jeg du pirker litt for mye Erik. Denne tråden er jo ikke akkurat såååååå stor. Så jeg tipper det var kun du som reagerte på den dobbeltsiteringa! Men greit. Jeg lover å skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Nå var det jo TorErling sitt innlegg jeg tenkte på, han hadde sitering på 3 nivå - slik jeg kopierte i mitt innlegg. Du kom forøvrig med sitering på 4 nivå i ditt svar nå... Jo kortere tråder, jo mindre behov for sitering. Og det er ingen som får noen straff, "anmerkning" e.l. når man siterer dårlig. Innlegg som siterer mye unødig, f.eks. flere bilder fra innlegget rett over blir endret i det stille. Enkelte ganger nevner jeg det og henviser til tråden Gode tips og retningslinjer for bruk av forumet - bør leses! - rett og slett fordi det helt sikkert er mange som ikke har lest den. Hverken de innleggene jeg endrer, eller de jeg kommenterer er ment for å henge ut noen, det er kun for å holde forumet ryddig - bare for å ha brakt det på det rene. Jeg synes det er kjempepositivt med den økningen i trafikk vi har opplevd her, men jo flere brukere og jo flere innlegg det er, jo viktigere er det også å holde en viss orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå