skillbill Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 jaja...dere kvinner kan være smarte innimellom dere å ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Trodde det var en av de gamle som hadde vært lagt ut før her ja, men den tok en uventet sving.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 *host* Jeg la ut nøyaktig samme vits for 5 dager siden... Vits nr 4 i dette innlegget: www.bimmers.no/viewtopic.php?p=109960#109960 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Denne var jo bra da ! Hadde vært evig morro å turt å sagt noe slik en gang man ble stoppa. Hadde nok endt med at jeg hadde blitt dratt ut av bilen før jeg hadde klart å fullført setningen, lagt i jern og fått bot for uforskammet oppførsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ikke så dumt det der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 jaja...dere kvinner kan være smarte innimellom dere å ; Utspekulerte heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 hehe... beste eg har høyrt på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå