prebols Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Så også at E36 coupen i filmen hadde angle eyes.. De hadde jo ikke blitt oppfunnet enda da.. Også hadde den E46 M3 skjerm lufting.. hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 OOPS glemte Øpel.. Skropel ///M, her har det skjedd noe med siteringen din. Det ser ut som om det er bmwe9 som skrev "Øpel", men det er feil. Dobbeltsjekk hva som står igjen når dere fjerner unødvendig sitert tekst. Det skal være like mange quote="NAVN" som det er /quote Jeg er enig i at BMW, Mercedes-Benz...og Porsche var noen skikkelig fine biler på 80-tallet...kanskje finere enn de er i dag. De var imidlertid også dyre...og de fleste pakistanerne på denne tiden var ikke spesielt velstående (spør din mor og far) så jeg tror at det til nød handler om MB W123 eller helt tidlige E30 modeller med små motorer. Stortsett enig,mestparten kjørte da med Corolla,Camry,Ford ??? og Nissan bluebird eller noe lignende kan ikke huske det. Hadde en sånen det kan jeg huske.Så var det drosje eiere/sjøfører med W/S123, W/S124 og W201(E190). OOPS glemte Øpel. Men når det er snakk om gutta med BMW,er og Mercedes,er.De hadde ikke ærlige penger heller da. Og det så jo dere som har sett filmen å. Så dem kunne like gjerne kjøpe seg R129 eller M5. Var egentlig ment til M-Power fyren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Like godt den E30 med Rieger styling.. i 84 liksom?? Var jo ikke rieger GTS styling til E30 i 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Eneste fine BMWen som var med var jo 5-serien (i hovedrollen).. dvs eneste som ikke var ødelagt med idiot styling. trist når den blir most av bussen da .. han hadde visst ikke fått helt teken på BMW sin måte å ta bilene i revers .Noen andre som la merke til E39'en som sto i bakgrunnen på en scene når de norske tok en drive by shooting og skulle drepe lederen, men når han med skuddsikker vest tok kulen? .. hva er vitsen med å si sånt? jeg hakke sett filmen Enig. At E34en blir knust ser man jo på traileren fra filmen, men den andre scenen der er noe man kunne ha fått se på kino istedet for å vite om det på forhånd! Sorry da , skulle kansje tatt opp en spoiler warning , eller noe. Var ikke meningen men, det er uansett bedre å se det på film, enn at jeg forklarer det i tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Den E36'en, røde og grå er gamlebilen til en kompis av meg, som vi kaller Arnie. Han er i alle fall medlem på bilforumet, den er solgt nå.. Var en 320iC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå