John H Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Den var dritrå, skikkelig pen ja..sivert kan det han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Dritfin E30 ja Snakka så vidt med deg på gatebil i juli... Her er noen bilder jeg tok, send pm om du vil ha originalene... Her sitter du å pusser Noen konkrete planer for den du har nå da? Farge og hvilke felger f eks? E30 335 Turbo er rått Lyst til å gjøre det samme etter hvert selv. Mvh. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 ble knall bra den der!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Var ikke ekte M3 vinge nei, var en kopi med flaps. såvidt jeg vet så har ikke original M3 flaps. husker ikke produsenten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Fin bil. Har slettes ikke sans for alt som ruller ut fra Automote, selv om min motorsykkel er lakkert der. Denne liker jeg derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Var ikke ekte M3 vinge nei, var en kopi med flaps. såvidt jeg vet så har ikke original M3 flaps. husker ikke produsenten. Jovisst har original M3 har flaps! Riktignok kun M3 Sport Evo som hadde det, men det har blitt veldig vanlig å ettermontere på andre E30 M3, samt E30 med M3-vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ok, visste ikke det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Meget fin e30!! Kunne absolutt vært noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå