Gå til innhold

S: 86` Bmw M535i turbo SOLGT


Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det jeg ville ha, og bilen er kommet i åndalsnes området..

Av hensyn til ny eier, ønsker jeg egentlig ikke å komme med mere detaljer ang han osv.. Det får han gjøre selv isåfall :) Dog, tror ikke han er aktiv på nett..

Håper og tror den blir tatt vare på.. Og ikke minst at han fortsetter finish bygging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det jeg ville ha, og bilen er kommet i åndalsnes området..

Av hensyn til ny eier, ønsker jeg egentlig ikke å komme med mere detaljer ang han osv.. Det får han gjøre selv isåfall :) Dog, tror ikke han er aktiv på nett..

Håper og tror den blir tatt vare på.. Og ikke minst at han fortsetter finish bygging :)

Godt å høre Ola! altså at du fikk det du ville ha :) Regner med at det var vanskelig å selge "barnet" ditt men du finner nok noe like morro å bruke pengene på.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne bilen veldig godt, meget bra gjennomført ...og den var nok verdt 130 000. Men det jeg ikke forstår ..når du er en slik entusiast og bruker så SYKT mye tid og bygger en slik bil DU vil ha. Så selger du ? penger betyr vel ikke så mye på prosjekter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger tapte jeg uansett.. mye penger...

Men jeg har da hatt mye gøy å på de snart to årene jeg har hatt den!

Problemet er vel heller at jeg synes det er gøy å bygge, og pengene strekker ikke til fortsette på de neste tingene jeg ønsker å gjøre..

For ikke å snakke om at en slik bil har alltid en viss fare over seg for å gå istykker.. Min økonomi tåler ikke det lengre..

Blir lei av å jobbe døgnet rundt for å ha råd..

Hus og barn må komme foran nå en stund, så får vi se om jeg kanskje begynner på ett nytt bygg endag..

Nå blir det nok kjøpt en relativt ny supermotard, som skal holdes orginal, og brukes som leketøy i ledige stunder..

Noe må en jo ha å leke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...