Gå til innhold

Min E34 520i fra -88


BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er nå den meget stolte eier av en E34 520i, som ser rimelig grei ut. Jeg har jo som oss alle endel planer om hva jeg VIL gjøre, samt hva jeg SKAL gjøre. Bilen er i meget grei forfatning, og det er ikke mye jeg SKAL gjøre, men noe må jeg gjøre for at bilen skal bli meg, hvis dere skjønner ;)

Først SKAL jeg gjøre følgende:

- Få tak i alu felger. 17" er allerede handlet inn, men ikke hentet. Skal ha meg et sett 15" til vinterdekkene i tillegg.

- Baklys med sotet blinklys.

- Et moderat senkesett (40/15)

- Leppa på bagasjelokket fra E39 M5.

Kommer til å modifiserte lista litt etterhvert, men dette er iallefall planene så langt.

Bilder av vogna før modifiseringen har begynt:

Bimmersbilde520i_88.jpg

88_520i_Bak_f_r.jpg

Etter at bildene ble tatt har jeg lakkert blinklysene bake røde i påvente av at jeg skal få noen kroner til overs. Dette er ikke noe stress prosjekt, men jeg håper å få den sånn jeg vil ha den til sommerens treff rundt om... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et meget bra utgangspunkt dette. Den er jo faktisk snart 18 år gammel. Du får ha lykke til meg modifiseringen :P .

Takker for det.... Joda bilen er meget grei til å være 18 år. Litt småplukk er det jo, men det er sånn man må regne med på gamle biler ;) . Mine kamerater sier det var et røverkjøp, pga utseende. Den rusten jeg har funnet er overflaterust på framkant av kanalene, og litt i hjulbuene fremme. Bilen har vært jevnlig tectylert, senest i fjor høst. Fin i lakken ellers, og tight og fin både kjøremessig og ellers.... \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...