Gå til innhold

Forslag til Firma navn?

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Storås ja 8)

Kjøpte bilen jeg har nå fra Knut Blokkum på Storås. Fikk Syrstadeng Bil til å sjekke bilen før jeg kjøpte den. Enten må Syrstadeng være ubrukelige ellers så er Knut og verksmester kompiser. Kosta meg 20 lapper å sette i stand bilen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og Autoart er fra nærområdet til Storås.

<- Se Storåsfestival-logoen! :D

Min første bil ja, tror egentlig Autoart tenker på min nr 2 men... Den første var en -78 SAAB 99GL, fikk den av mamma, solgte den etter en mnd for 5.000,-

Bil nr 2 derimot: 2-dørs rød -84 Opel Ascona 1.6S, med original frontspoiler, sideskjørt, hekkskjørt, originale tåkelys innfelt i frontspoiler, originale 1000-metringer innfelt i grill. 5,5x13" originale Opel alu-hjul, ikke senka! :P + en universal hekkspoiler fra Eiker. Skikkelig dårlig stereo, om det kan kalles stereo. Automote-Sivert har et kompromitterende bilde av speedometernåla på den bilen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrstadeng er den mest ubrukelige bilforhandleren jeg veit om. I mine tidligere dager så sendte jeg en 325 e-36 dit fordi den koka, de konstaterte sprekk el ødelagt toppakning. Det kosta meg 15000kr å finne ut att det var vannpumpa som var feilen. Har mange historier derifra ja. Kort sagt ubrukelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrstadeng er den mest ubrukelige bilforhandleren jeg veit om. I mine tidligere dager så sendte jeg en 325 e-36 dit fordi den koka, de konstaterte sprekk el ødelagt toppakning. Det kosta meg 15000kr å finne ut att det var vannpumpa som var feilen. Har mange historier derifra ja. Kort sagt ubrukelig...

Burde ha skjønt det, Mazda og Huindayforhandler som skal teste en BMW kan umulig gå bra. Jævli irriterende at de tar på seg å teste biler de ikke har peil på. Tok dette opp med de med utallige malier og telefoner uten å komme til noen løsning. Rart de kan drive på en liten plass når de gjør så ræva jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husket den du også ja... :roll:

Det var ikke særlig habilt et kjøretøy!! Jeg vet ikke engang om jeg vil bli minnet på hvor mye vi pressa den opp i... Med 15-20 grader dødgang på rattet kunne en svinge ganske mye fra side til side i 80 km/t uten nevneverdig gyning i bilen! :o

Hehe gammal Saab! Hjalp en kompis av meg å resturere en 82 Saab 900 Turbo i mine yngre dager. Grei bil så lenge du ikke skal svinge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husket den du også ja... :roll:

Det var ikke særlig habilt et kjøretøy!! Jeg vet ikke engang om jeg vil bli minnet på hvor mye vi pressa den opp i... Med 15-20 grader dødgang på rattet kunne en svinge ganske mye fra side til side i 80 km/t uten nevneverdig gyning i bilen! :o

Lurer på om den hadde gått igjenom en Eu kontroll jeg :wink:

Men over til Navne forslaga igjen, ett par gode nå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...