kokfesk Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Nå har jeg fått lakkert fangerne, byttet blinkerne å baklampene. Hva synes dere? før! etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er vel egentlig unødvednig å kommentere. Fra en litt trist og kjedelig standardbil ble den vips forvandlet til et helt OK eksemplar av en E36 sedan. Det viser hvor lite som egentlig skal til. Forslag til videre progresjon: - lakker speilene også (dumt du ikke gjorde det samtidig som annen lakkering, rent økonomisk) - hvite blinklys på skjermene (et MUST når de andre er hvite!) - litt senking - litt større hjul, bruk de der som vinterhjul, enkle å holde rene for veisalt, og fri for snø som pakker seg - kromma eksosutblås Mer trenger du egentlig ikke å gjøre med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Er som natt og dag! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er vel egentlig unødvednig å kommentere. Fra en litt trist og kjedelig standardbil ble den vips forvandlet til et helt OK eksemplar av en E36 sedan. Det viser hvor lite som egentlig skal til.Forslag til videre progresjon: - lakker speilene også (dumt du ikke gjorde det samtidig som annen lakkering, rent økonomisk) - hvite blinklys på skjermene (et MUST når de andre er hvite!) - litt senking - litt større hjul, bruk de der som vinterhjul, enkle å holde rene for veisalt, og fri for snø som pakker seg - kromma eksosutblås Mer trenger du egentlig ikke å gjøre med bilen. hvite blinklys på sjermene å senking er rett rundt hjørnet, men nye felger venter jeg med til sommeren igjen! Er som natt og dag!Grattis Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 God start! Som alltid, m-tech sidelister!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ser ingen bilder jeg.. bare masse bilder som det står "File Traffic over"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 jepp samme her og de bildene var helt like hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ser ingen bilder jeg.. bare masse bilder som det står "File Traffic over"???Samme her . Hva sjer a . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 ImageShare har vel en grense på hvor mange kB som kan lastes fra en konto pr døgn regner jeg med. Når den er nådd så kommer de bildene der opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå