marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 har kjøpt meg en e46 stasjonsvogn,den er nå helt orginal men det må vel senkes og slikt! hvilket senkesett bør jeg bruke?justerbart? bilen skal jo fortrinsvis gå som familiebil men hadde tenkt å prøve meg litt på bane neste sommer! vil også beholde mest mulig komfort! hadde tenkt at dette ikke skulle koste særlig mer enn 10k! noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 ingen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Bilstein er jo aldri feil, de aller fleste som deltar aktivt på banekjøring i regi av BMW CCN benytter dette, og de benytter også i stor grad bilene sine til dagligkjøring resten av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hvor får jeg kjøpt dette? fins slikt i feks 40-20 da den er høyere forran enn bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Auto-Trio mener jeg fører Bilstein ihvertfall. Og jeg tror også BMW CCN-medlemmer får rabatt der. www.bilstein.com eller et søk etter Bilstein på norske sider i Google gir deg nok noen svar på hva som kan leveres, og kanskje også priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå