Gå til innhold

Radarvarsling på sms

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

er det noen her som er med på radarvarsling på sms? det er mengen som har slike tjenester,så jeg tenkte om det ikke hadde hvert lurt at alle her på forumet hadde samme "leverandør" slik av vi kunne tipset hverandre når vi så kontroller ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det der bare har blitt en pengebinge. Hadde det for ett år siden. Fikk altfor ofte melding om ett par steder det skulle være kontroll, men som det ikke var. Vet ikke om det var sms selskapet eller privat personer som fant opp dette. Ringte inn og sa i fra om dette. Fikk da ett par varslinger gratis. Men det fortsatte med samme meldingene etter dette. Så jeg sa opp hele driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget mitt er at hvist flest mulig har samme greia,så blir det medt mulig pålitelig.jeg bruker såne når jeg drar på ferie eller lange turer der jeg ikke er kjent,og de stemmer ganske ofte.poenget er ikke at du kan stole på de,og ligge konstant i 220 så lenge du ikke får melding,men at du får en "heads up" hvist det er kontroll i området,sånn at du er klar,og ikke kjører for fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...