jcvold Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 er det noen her som er med på radarvarsling på sms? det er mengen som har slike tjenester,så jeg tenkte om det ikke hadde hvert lurt at alle her på forumet hadde samme "leverandør" slik av vi kunne tipset hverandre når vi så kontroller ol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har du sett på jahoo.no? http://www.jahoo.no/index.asp?side=kontroller (ikke d at d hadde noe med sms-radarvarsling men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Kjøp radarvarsler hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Politiet abonnerer også på den tjenesten, og flytter seg, så ville ikke stolt for mye på de greiene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tror det der bare har blitt en pengebinge. Hadde det for ett år siden. Fikk altfor ofte melding om ett par steder det skulle være kontroll, men som det ikke var. Vet ikke om det var sms selskapet eller privat personer som fant opp dette. Ringte inn og sa i fra om dette. Fikk da ett par varslinger gratis. Men det fortsatte med samme meldingene etter dette. Så jeg sa opp hele driten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har du sett på jahoo.no? http://www.jahoo.no/index.asp?side=kontroller (ikke d at d hadde noe med sms-radarvarsling men...) Jøss, denne siden var jo GULL! Er den til å stole på?? De oppgir jo tilogmed reg.nr på sivilbilene her.... Er i grunn rart at dette er lov enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ville heller ikke stolt for mye på det greiene her. Tror heller jeg ville brukt pengene på laservarsler. Når det er sagt er jo det billigste å holde fartsgrensene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg abbonerer på politiet.net. jeg er meget tilfreds med de varslingene jeg får. nå abbonerer jeg kun på hedmark fylke da. men lell.. alt stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg har noen slike greier for Nordhordland, men får jo aldri noen tips eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 www.politiet.net sin varsling fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 poenget mitt er at hvist flest mulig har samme greia,så blir det medt mulig pålitelig.jeg bruker såne når jeg drar på ferie eller lange turer der jeg ikke er kjent,og de stemmer ganske ofte.poenget er ikke at du kan stole på de,og ligge konstant i 220 så lenge du ikke får melding,men at du får en "heads up" hvist det er kontroll i området,sånn at du er klar,og ikke kjører for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en politiradio? Hører vel litt av hvert der. Knappe 1000,- kroner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en politiradio? Hører vel litt av hvert der. Knappe 1000,- kroner.... Har tenkt tanken.... Men skal ikke de skifte til digitalt nett snart? Det sa de jo forøvrig i 94' også da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 hva det koster for tjenesten på politiet.net? finner ikke pris pr.sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg har politiradio,men mye lettere å bare få en sms når det er kontroll i strøket ditt? og så kan vi tipse når vi ser snuten,sånn at de ikke får håvet inn så mye penger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå