Gå til innhold

Hvordan finne innpresset?


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

..kan det vere at ET er stempa inn ig ikkje "støypt"?

Har sjølv hatt ein felg der det var støypt inn ET, men det stod ikkje noko tall der...den hadde stempla inn ETxx ein anna stad på felgen. Stempelet var fylt med dritt og ikkje så enkelt å få auge på. Kan det vere noko slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bare enkelt og greit tester om den passer jeg :wink: Jeg finner det ut, uten å prøvekjøre eller?

De vil nok gå på, men du bør prøvekjøre for å se om de subber i skjermkantene, for de vil gå et par cm lenger ut i hjulbuene enn originale felger (pluss/minus halvparten av evt. breddeforandring). Stor sjanse for at det ser veldig gromt ut, men også en viss fare for at du får problemer med skjermkantene, ihvertfall under svingutslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan endre sporvidden med inntil 15 mm, dvs. 7,5 mm endring pr side, eller endring av ET om du vil. Imidlertid er ulikebiler av samme modell levert med flere forskjellige felger, både bredde og ET, så om du virkelig legger litt jobb i å finne ut hva bilmodellene din ble levert med originalt (min - max) så har du utrolig mye større slingring enn de 7,5 mm i avvik fra din originalfelg. Dette er da sålenge du kan vise til at den og den felgen ble levert til din bilmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...