m3e30 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 pen bil det der ja. ligner på min gamle. liker den fargen veldig godt. ikke så mange staylede E36er i den fargen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det er korrekt Ja, jeg vet at min beskrivelse av "nyrer" er korrekt! Og siden jeg vet hva som kalles "nyrer" så skjønte jeg selvsagt at det ikke er "nyrer" under fangeren din også! Ville bare opplyse Schnellfahren om hva som er hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Pen bil. - for hvitt gitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Pen bil.- for hvitt gitter Det er sort Men takk for fine kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Du har glemt å lakke bakfangeren helt ned Men ellers en veldig fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Du har glemt å lakke bakfangeren helt ned Men ellers en veldig fin bil ja Ikke akkurat glemt, det står på listen det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Bilen får snart en del nye ting, og kommer til å bli lagt ut på Finn.no Dette blir byttet: Ekpasjonstank til radiatoren (kommer litt damp fra den i ny og ne) Hjullager forran Tomgangsregulator Front og bakfanger blir lakket på nytt også (ikke happy med førstejobben) Fremdeles til salgs. Så hvis noen er interesserte, og seriøse: Send meg en PM, så kan jeg sende over lister med ting som er gjort med den, og hva som følger med Mvh, Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 kjempefin bil! Hva er du har som fortsetter videre etter lmm? rør ned til filter? Laget selv el kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Halla Andreas Lenge sia jeg har sett bilen din nå (og forøvrig deg også ) Må si at den blei meget pen og tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Er det nyrer du har satt inn nede i fangeren? Nyrer er ikke de loddrette rillene i grillen, nyrer er selve grillen. Altså de to åpningene. På E21 var de høye og smale, på E90 er de vesentlig bredere. Det er ikke "nyrer" i denne fangeren/spoileren... OK... He he, mente nok de loddrette rillene i grillen jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Gjennomført bil, og jeg må innrømme at jeg har fulgt prosjekttråden din på bilforumet.net en god stund Men som hagenisse sier, så skulle den vært lavere forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Takk for fine kommentarer Lavere forran? Tror du er gal jeg.. H&R Coilovers senket 85mm er ikke noe særlig, det kan jeg ærlig si. Funker fint ved kreativ kjøring, og er utrolig deilig på vinterstid, å ha beinstiv bil. (Dette er fakta ) Mvh, Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 flott bil, men litt plukk som andre her og har diskutert. Eg personleg ville i alle fall passe på at det eg tok bilder av var ryddigt og reint (litt brusberger her og litt CD-spindel der.... motorvask) ..veit dette har ingenting med bilen å gjere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 RÅ bil, fint stylet. Men jeg likte ikke de blå ringene vet ikke om di er blå når man ser bilen "live" men det så sånn ut på bilde.. *Sorry min mening* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå