Gå til innhold

hva gjør man når noen NEKTER å fylle ut skade-skjema ?

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Notere regnr, melde til politiet, underrette sitt eget forsikringsselskap, bilder (bilder sier mer enn tusen ord!! - de fleste har kamera på mobilen), og ikke minst, notére seg vitner! Får man ikke tid/mulighet til å få tak i folkene må man notere seg regnr. på vitnebiler. Vitneforklaringer og bilder er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var ikke jeg som ville fylle ut.... i går avtalte vi å møtes for å fylle ut, alt gikk greit til hun ble kjempesint og skrev "LYVING" med store bokstaver på skademeldingsskjemaet ... jeg begynte bare å le..

kanskje det rareste jeg noengang har vært ut satt for... vel vel.. skal prate med forsikringsselskap i dag, se hvordan det går. fikk fyllt ut alt bortsett fra hennes underskrift ( erstattet av LYVING)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var ikke jeg som ville fylle ut.... i går avtalte vi å møtes for å fylle ut, alt gikk greit til hun ble kjempesint og skrev "LYVING" med store bokstaver på skademeldingsskjemaet ... jeg begynte bare å le..

kanskje det rareste jeg noengang har vært ut satt for... vel vel.. skal prate med forsikringsselskap i dag, se hvordan det går. fikk fyllt ut alt bortsett fra hennes underskrift ( erstattet av LYVING)

HAHAHA......hun virker da ikke helt god... også "lyving"? :stupid::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har satt pennen på papiret.. ergo.. hun har skrevet under..

Hadde du vitner til denne "underskrivingen"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen hennes som vitne under utfyllingen av skjema... var veldig frekk han.. så jeg tror ikke det hjelper så veldig. men alt er fyllt ut bortsett fra signatur .. Hun skulle egentlig Rive det i stykker men jeg dro det ut av hendene på henne ..heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydlig noen som ikke har kasko :P ?

vært borti ei dame som rygga på celica`n jeg hadde mens jeg satt i bilen..hun ble Heeelt rar og mente at hun ikke var skyld i det..

unnskyld til Aguilera og de andre jentene her inne..men de Fleste kvinnfolk bak rattet kan faen ikke kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist det skjedde ringte jeg politiet(Kjente igjen karen fra tv). Endte med at politiet ringte meg 1time etterpå og sa at de hadde karen på stasjonen og ba meg å komme ned og utveksle info om forsikrings-selskap osv...

Endte med at saken ble henlagt pga manglende bevis, jeg hadde jo tross alt "bare" 10-15 vitner og et overvåkningskamera som jeg sto på veggen like ved, men det var visst ikke nok til å bevise "hit and run" på bilen min og jeg måtte betale skadene på bilen min selv(gamle 3ern min)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sikker på det ikke var LYNVINGEN hun skrev? :D

Hørtes uansett merkelig ut. Hvorfor reagerte hun på det helt i slutten? Og hva er grunnen til at hun krangler slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...