Hakon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 det er jeg faktisk ikke sikker på. kan være at skaden egentlig ikke var spesiellt stor. ble bare to hull i lakken ( fra knottene/skruene til registrerings-nummer-platen) kanskje de mente at jeg måtte leve med det eller noe .. ser i alle fall ikke noe pent ut.. ny bil og greier .. Nå skal forresten hennes forsikringssekskap innkassere skaldemleidngen fra henne, så da regner jeg med at det ordner seg... men mye Tullogtøys ble det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 men mye Tullogtøys ble det... Det finnes mange idioter i verden.... Men men.. Bra det ser ut til å ordne seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Regner med det. Forsikringselskapet som tar seg av det nu. men bare husk å ha det i bakhodet nårt man kjører litt ekstra fort på en snøete vei på frogner i Oslo og en fjomp kommer ut fra høyre i like stor fart som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå