ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 så hvis jeg skal hente ut 300hk, muligens litt over(ikke så mye skal ha det til å holde) anbefaller dere, som har bygt noen turbomotorer å dreie ned stemplene eller kjøpe nye.... da ryker man jo på over 10k der edit: snakker M20B25 motor nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 det er prøving og feiling som gjelder her! men nå har eg aldri gjort dette før så eg har ikkje peiling egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmmm...en kompis av meg skal jo bytte bilen sin i 325 turbo som har 400hk, med neddreide stempler og orginal topp..... da burde jeg klare å dra ut 300+ men, men.... nok om det. Har du hørt motorn fyre osv?har du kjørt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 ja det burde ikkje vere noe problem men den bilen som kompissen din skal bytte i ikkje regn med at den har 400 hk det er alvorlig mye! du må nok ha datasprut og nytt tennings system+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ja det burde ikkje vere noe problem men den bilen som kompissen din skal bytte i ikkje regn med at den har 400 hk det er alvorlig mye! du må nok ha datasprut og nytt tennings system+++ synes også den hadde litt mye hk vet jeg må ha ny tenning ja, og sprut... mulig det holder med tillegssprut også. har ikke fått sjekka det. Må bare skaffe meg en ny bil først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 kan du ikkje bruke den bilen du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 joda, klart jeg kan det.....men jeg vil ha en "rustfri" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 ja det er jo en fordel, det går jo an og kjøpe motor og begynne med det, mye lettere og jobbe på en motor som ikkje står i en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ja det er jo en fordel, det går jo an og kjøpe motor og begynne med det, mye lettere og jobbe på en motor som ikkje står i en bil. var det som var tanken ja.....så har jeg en ekstra NÅR det raser! Hvor mye er det selger vil ha for motorn a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 nå blir det sikkert til at eg bygger på e36 likevell. men eg hadde håpet på ca 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ville han selge den for 20? det er vel egentlig spm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 det er eg som startet tråden og det er eg som skal bygge og evt selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 det er eg som startet tråden og det er eg som skal bygge og evt selge så det går ann å kontakte deg om jeg trenger motorbygg og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå