ChrZZ Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Såh... Da har man installert kromringer... OG nye instrumentskiver. Slik ble dem: Det turkise i midten og turkise ringen rundt kan fades i farge mellom grønt og blått, samt forsvinne helt (dark look). Dvs at det er to moduser, pluss fargene. "Kontrollpanalet" for styringen av fargene festet jeg under rattet. Ble veldig kult å kjøre med. Nålene ser ut som de har trailingfarger (/blurring effekt) når de går opp- og nedover. For de som har lyst på, så ble de kjøpt her: www.czt.no Hvis det er noen som skal bestille noe slikt, men som støter på problemer, så er det bare å maile/PM-e meg, så svarer jeg så kjapt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jøss, det var langt fra min smak! Men gratulerer med nye skiver da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jøss, det var langt fra min smak! Men gratulerer med nye skiver da Hehe. Takk takk. Regner kanskje med det var det veldig lyse partiet i midten og rundt som skremte? Eller generelt at det var litt mange farger ellers? (rødt OG blått) For.. man kan som sagt ved ett tastetrykk fjerne de turkise fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 CZT kan brenne i helvete for min del Vurderte også nye skiver til min, men endte opp med titanringer istedet Var vel ikke helt etter min smak det der heller, men for all del...kult hvis du liker det. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 CZT kan brenne i helvete for min del Vurderte også nye skiver til min, men endte opp med titanringer istedet Var vel ikke helt etter min smak det der heller, men for all del...kult hvis du liker det. Grattis Hehe. Altså... hva er det folk ikke liker? Må få tatt bilder uten de turkise lysene, slik at man kan se begge modusene. Kanskje noen liker dem litt bedre da (ikke det at jeg prøver å få forumets medlemmers velsignelse av det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 synest det var tøft eg da, vertfal vist bilen er litt show car. kommer til og vurdere det i en eventuell demobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Min smak: Grusomt! Den originale belsyningen i BMW er meget behagelig å se på, samt at det oransje lyset ikke ødelegger nattesynet. Det er slett ikke tilfeldig at denne fargen er valgt! Det blå lyset i VW er håpløst, og her har du tatt samme farger og satt inn i en BMW... For en ren show-bil som ikke skal kjøres med; Ja OK, for å vekke oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Orginalt er helt klart penest. Kan du ikke legge ut noen bilder i dagslys, så vi får sett de nye ringene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Dette er det verste jeg har sett av speedo ringer til BMW og at noen ønsker å montere de i tilegg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg synes sånt er kult jeg.. men det lukter jo japse streetracer lang vei da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 dette er omtrent samma som jeg hadde på camelon-civic`n min.. der man kan skifte farger i hytt og gevær på alle bakgrunner.. syns ikke helt dette passer i bmw jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nye bilder tatt om dagen: Kontrollpanelet for å stille mellom fading fra grønn til blå, og stille mellom de to forskjellige nattbelysningene. Montert under ratt (korrekt vinkel underfra) jaja.. noen liker dem, andre ikke. godt ikke alle har lik smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dem så MYE bedre ut i dagslys... når det ikke var noe extra farge... men må si personlig er org. bmw mere behagelig og pener.... personlig mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dem så MYE bedre ut i dagslys... når det ikke var noe extra farge... men må si personlig er org. bmw mere behagelig og pener.... personlig mening Takker ihvertfall at du syntes de så bedre ut i dagslys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 De var ikke så ille i dagslys, men uansett så liker jeg personlig mørke skiver. Men, smaken er foskjellig. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå