mAZE Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det jeg skjønner minst er sånne damer som blir sammen med sånne fyrer..... Og de er det mange av.. Virker jo nesten som noe status styr. At de tiltrekker seg gutter som slår. Idioti spør du meg. Eks'n min var sammen med en slik fyr.. Sa gang på gang at hun skulle kutte han ut, men nei da. Det møtte ei anna jente til før hun ga f.... Tok de på fersken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 ...ja det er litt å stri med i verden for tida. Handlingen er ikkje godkjent, anten det er ein frå Libya eller Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vel, det er nok ikke store straffen for denne libyeren å bli sendt tilbake. Etter hva jeg leste der så vil han jo fort som f*** tilbake til der han kom fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg skjønte ikke helt den der. Han søkte asyl i Norge, da skulle en jo tro at han har hatt det fælt i hjemlandet, men nå vil han gjerne fort som fy tilbake... Kanskje det ikke var så fælt hjemme allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå