Zenix Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har nå planer om å selge min pent brukte X-Box, ettersom jeg skal bygge anlegg i bilen. X-boxen har ca. 100 spill (ca. 30 på originale plater i originale cover), 2 håndkontroller, 200 GB harddisk, Xecuter3 chip (går for å være en av markedets desidert kjappeste og mest holdbare chiper), samt DVD kit. Av naturlige årsaker orker jeg ikke å ramse opp samtlige spill, men jeg kan garantere at det er noe for enhver smak Kan nevne spill som Timesplitters; Future Perfect, Splinter Cell 1, 2 & 3, Mercenaries, Forza Motorsport, Silent Hill 3 & 4, Fifa Street, Pro Evo. Soccer 4, Halo 1 & 2, Hitman 2 og mange, mange fler. Kom med bud! PRIS 3000 KRONER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Kom med en prisantydning, så vi har noe å gå utifra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 2000kr. Budet står til imorgen klokken 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Den går ikke for under 3000kr, chip og harddisk alene koster over 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Tja en 200gb Harddisk får du for rundt 700,- i dag.. http://prisguide.hardware.no/vis_produk ... ct_id=2637 XBOX Xecuter 3 CE Chip 590,- http://www.digiworks.no/forside/xbox/mo ... ecuter3ce/ Men 3000,- er ikke noe upris på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Allright, er ikke helt oppdatert, vet bare at jeg ga 1000kr for chipen med montering, og 1100 for harddisken med montering for ca. ett halvt år siden:D Nei jeg tror ikke 3000 er så forferdelig gale, det er tross alt en hel del spill med så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hvor gammel er x-boxen og er det garanti på chippen??? Er det Sauda du holder til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 3000.- er bra pris det, ikke skambillig, men heller ikke altfor dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 X-boxen er ca. to år gammel. Kjøpte den av en kompis for ca. 6 mnd siden, da med 5 spill, to kontroller og DVD-kit. Har etter det fått i X3 chipen, samt harddisk og en hel bråte med spill. Det er ingen garanti sådan på chipen, men den er både proffesjonelt montert i tillegg til at det er en kvalitetschip, og ingen 100kroners chip som ryker bare du ser på maskinen. Har ikke hatt tull med den i det hele tatt det halvåret jeg har hatt den i hvertfall Jeg holder til i Sauda ja, det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Tror ikke 3000kr er så vanvittig gale nei, det er tross alt bra med utstyr og spill til maskinen så, den har kostet meg 6000kr siden jeg kjøpte den i vår, så jeg selger ikke akkuratt med noen fortjeneste ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ingen interesserte? Kan ikke se at ca. 3000 spenn for denne maskinen er så gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 uhm... vet dere ikke at Xbox 360 har kommet ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå