Gå til innhold

X-box m/ ca. 100 spill, 200gb, x3 chip++ selges!

Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå planer om å selge min pent brukte X-Box, ettersom jeg skal bygge anlegg i bilen. X-boxen har ca. 100 spill (ca. 30 på originale plater i originale cover), 2 håndkontroller, 200 GB harddisk, Xecuter3 chip (går for å være en av markedets desidert kjappeste og mest holdbare chiper), samt DVD kit. Av naturlige årsaker orker jeg ikke å ramse opp samtlige spill, men jeg kan garantere at det er noe for enhver smak :D Kan nevne spill som Timesplitters; Future Perfect, Splinter Cell 1, 2 & 3, Mercenaries, Forza Motorsport, Silent Hill 3 & 4, Fifa Street, Pro Evo. Soccer 4, Halo 1 & 2, Hitman 2 og mange, mange fler. Kom med bud!

PRIS 3000 KRONER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Allright, er ikke helt oppdatert, vet bare at jeg ga 1000kr for chipen med montering, og 1100 for harddisken med montering for ca. ett halvt år siden:D Nei jeg tror ikke 3000 er så forferdelig gale, det er tross alt en hel del spill med så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

X-boxen er ca. to år gammel. Kjøpte den av en kompis for ca. 6 mnd siden, da med 5 spill, to kontroller og DVD-kit. Har etter det fått i X3 chipen, samt harddisk og en hel bråte med spill. Det er ingen garanti sådan på chipen, men den er både proffesjonelt montert i tillegg til at det er en kvalitetschip, og ingen 100kroners chip som ryker bare du ser på maskinen. Har ikke hatt tull med den i det hele tatt det halvåret jeg har hatt den i hvertfall :D Jeg holder til i Sauda ja, det stemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...