ehrnst Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tøft! , *Laste ned*men, jeg fant også "BMW TIS Service Software 2005" hva er dette for noe? det programmet har jeg brukt og er faktisk ganske kjekt å ha, 100% fakta om alle bmw modellene frem til 2005 hmmmmm......har du den på engelsk? eller den bør jo faktisk finnes på norsk og edit: hva med denne? BMW.TIS.v12.2004.MULTiLANGUAGE.ISO-TBE dirkete x link: http://thex.org/details.php?id=3361260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Såvidt jeg vet finnes ikke TIS på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 laster ned den Multilanguage greia nå, sikkert kjekt å ha..... kan legge den opp på server når jeg får den ned så går det litt fortere å få den ned for dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 laster ned den Multilanguage greia nå, sikkert kjekt å ha..... kan legge den opp på server når jeg får den ned så går det litt fortere å få den ned for dere andre Da hadde du vært en knupp! Menne.. hysj hysj litt mer om dette. Ikke helt lovlig. Og en ting til... Hva ER egentlig det programmet? Er det et windowsprogram? Viser hva da? Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Både ETK og TIS m.fl. er rogram som kjører på Windows-plattformen. Dersom du leser tysk så kan du finne info om TIS på www.itl.de/media/pdf/tis.pdf hvor det også er noen skjermbilder, denne teksten kan selvsagt oversettes i Google Language Tools e.l. Og som alltid, et søk i Google gir deg garantert informasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Øhm.. si ifra hvis noen får det til å fungere! Sliter litt med å installert driten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Funker fjell her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 WIN95\BMW\TIS\Setup???? Altså, når jeg skal installere får jeg opp: Systemfilen passer ikke for MS-DOS og windowsbaserte programmer Har XP pro Hate bill gates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Du må instalere sysadm, også gå inn på programet (sysadm) , da må du ha enten brent greiene ut på en CD eller visst du bruker deamon, mounter du der ifra , altså disk 1 etk også velger du EPC ,også install. sånn jeg gjorde det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Altså....SATAN!! Rett før pc´n flyg gjennom vinduet som ikke er i veggen. Pakket du ut sysadm med winrar? Funker ikke her, sir at filen er skadet eller noe. Kan du eventulet fyre over programmet på mail? Så mørkt på å laste ned hele greia på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå