johjoa Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja... nå har jeg vært ute og lagt om til vinter dekk Noen andre som har gjort det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er vel forsatt 2 uker til fristen?.. Blir ikke snø her med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er vel den 14. her oppe i nord. Det var frost på veien i morrest... skummelt og kjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 har lagt om til vinterdekk på den ene bilen min for ei uke siden! er bedre og være på den sikre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Mellom 2. påskedag og 1. november er det ikke tillatt med piggdekk, for Nord-Norge er det perioden 1. mai til 15. oktober som gjelder. Men dersom føreforhold tilsier det så er det selvsagt tillatt også i denne perioden, om det så er i midten av juli! Piggfrie dekk kan du med god samvittighet legge på når du vil, men husk at det er elendige sommerdekk, og etter mye bruk på sommerføre er de også elendige som vinterdekk etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Tromsø kaller Her er det ikke snø! skjønner ikke at noen her legger om enda?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg la dekkene på felg i går så nå står det nypolerte 8X16" AC Schnitzer felger i garasjen og venter på vinteren. Tror jeg skal legge om litt tidlig i år. Falken Azenis dekkene mine er ikke akkurat førstevalg når veiene begynner å bli glatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 er det snakk om å skifte alt!? ja er vel kanskje det... i dag tidlig ved jessheim var det biler som lå i grøftene så... glad ikke jeg endte der for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvorfor er alle så triste fordi de må skifte til vinterdekk? Man MÅ da ikke kjøre med 14" stålfelger/kapsler selvom det er vinter..? Iallefall ikke om man bor i lavlandet. Jeg mener nå at bilen bør se bra ut fra oktober til april også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det triste er vel kanskje ikke nødvendigvis at vinterfelgene normalt er litt kjipere enn sommerfelgene. Men at dekkskifte markerer at sommeren er over og den kalde og glatte årstid, med alle de ulemper og ubehageligheter det medfører seg, står for døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Legger om torsdag jeg. Da er moroa over for i år Ikke sikkert det blir snø med det første, men den frosten er skummel. Best å ikke ta noen sjanser med go'bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Erik: Ja, du har vel rett i det. Nå ble jeg litt trist jeg også... Men da får jeg iallefall brukt skiposen min snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå