Steffan C Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Enig når det gjelder at den var litt mye senket, ellers var den drit tøff. Hvite blinkers hadde vært prikken over i'n på den bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Men, hvor skal man fylle drivstoff på coupe'n?? Den er sikkert bygd om til el-bil, og den er egentlig ikke senket, det er vekten av batteriene som bunner fjærene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er det bare jeg som synes det ser helt latterlig ut når dekket forsvinner under skjermene? Nei! Jeg er helt enig ...og jeg er helt enig... me 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Men, hvor skal man fylle drivstoff på coupe'n?? Den er sikkert bygd om til el-bil, og den er egentlig ikke senket, det er vekten av batteriene som bunner fjærene! Hehe.. Akkurat.. Skjønte det måtte være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Siden jeg fant disse bildene på en amrikansk forumside er det nok bensin påfylling under nummer skiltet bak på bilen! På samme måte som flere av de gamle US bilene hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå