marlao Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Mine Silvervision pærer kjøpte jeg i England fra www.carbulbsdirect.comAnbefales! Hvor mye måtte du betale i frakt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ingenting! De har gratis frakt Er det som er genialt. Jeg fikk mine pærer på ca 1 døgn. Rett i kassa hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ingenting! De har gratis frakt Er det som er genialt. Jeg fikk mine pærer på ca 1 døgn. Rett i kassa hjemme. Seriøst?? Da blir det å bestille Hvilke pærer kjøpte du, og er du fornøyd med de? Har igrunn ikke peiling på pærer Så hvilke pærer skal jeg kjøpe til en e 36 91 mod. Sedan. H1 pærer? Ønsker et blått/hvitt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ingenting! De har gratis frakt Er det som er genialt. Jeg fikk mine pærer på ca 1 døgn. Rett i kassa hjemme. Seriøst?? Da blir det å bestille Hvilke pærer kjøpte du, og er du fornøyd med de? Har igrunn ikke peiling på pærer Så hvilke pærer skal jeg kjøpe til en e 36 91 mod. Sedan. H1 pærer? Ønsker et blått/hvitt lys. Jeg kjøpte blinklyspærene fra Philips, de er perfekte til klarglasslykter. Har du H1 (eller H7) pærer, ville jeg kjøpt BlueVision pærene, men de gir ikke like blåhvitt skjær som xenon gjør. Men de lyser mye bedre enn standard halogenpærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg er helt grønn på dette feltet:( men desse blue vision pærene, er det langlys, parklys, kjørelys eller hva? hehe.. sikkert et dumt spm. linkt til pærene under: http://www.carbulbsdirect.com/default.a ... =&PT_ID=74 takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå