Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå har jeg fått tak i det jeg har ønsket meg lenge, BMW E-30 320 cab! Den skal i første omgang få full Seidl styling, senkes og hellakkeres. Har ikke tenkt så nøye på detaljer ennå! Så etter hvert blir det nåkk en turbo som skal inn! Gleder meg helt sinnsykt!! Skal prøve og legge inn bilder etterhvert som det skjer noen forandringer på bimmern! Kom gjerne med tips og vink om hva jeg kan gjøre med den! Her er noen bilder av bilen som skal til persj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Men hvordan legge inn bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hæ? Link til bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Bildet må ligge på nettet et sted. Høyreklikk så bildet og velg Egenskaper, marker og kopier så adressen til det som vist her: Lim inn den adressen mellom så kommer det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 ok, skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er ikke noe hokus-pokus skjønner du! Spør om hjelp dersom du sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...der satt den! Då er det berre å leggje ut fleire....ser bra ut dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ser fin ut den. Blir nok meget fin med Seidel-styling. Liker den stylingen meget godt selv. Fremsetene ser meget behagelig ut. Er det rift i baksetet? Skal du lakkere bilen i samme farge eller skifte? Evt hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tror den blir bra med Seidl styling ja! Men sideskjørta til Seidl er litt tamme da! Det er ikke rift i baksetet, sola skinner på så det ser ut som det er rift! Tenkte jeg skulle prøve meg på en en blanding av blått og lilla helst litt mørk! Eller en orange kobber farge med noe gult! Vet ikke helt! Kom gjerne med tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nå har jeg endelig fått all stylinga til bimmern! Hadde Seidl front fra før, har nå fått Seidl sideskjørt, Seidl bakfanger, M3 spoiler, panser scoop type CLIO 2 og hvite instrumentskiver med rødt lys! Er litt opptatt med andre ting for tiden men håper å få begynne snart og montere div! Kom gjerne med tips og kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Her er bilder på det jeg fikk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 du skal ikke sette det scoopet der på e30en vel?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 M3 spoiler. Kom gjerne med tips og kommentarer! Hvordan blir det med den spoilern på bakluken din da tro? Ellers så det ut til å være en meget fin E30, og setene så utrolig strøkne ut.. Hvite blinklys hadde nok jeg gått for da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå