Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 28, 2005 Skrevet Oktober 28, 2005 du skal ikke sette det scoopet der på e30en vel?!? hehe... no galt med det? hehe... Du burde ikke det Bakkan44, redd for at du kommer til å få MYE pepper da, hehe.. det fikk jeg hehe....
Bakken44 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2005 Har forøvrig hvite blinkers men de er ikke montert ennå! Scoopet mitt er ikke like stort som Jarle sitt da! Fikk iden av han egentlig. Syntes det var litt tøft med scoop når jeg fikk se bilen til Jarle! Spoileren passet bra på bakluka den men den var litt større en jeg trodde så jeg skal bytte i en litt mindre en tror jeg!
Bakken44 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2005 du skal ikke sette det scoopet der på e30en vel?!? hehe... no galt med det? hehe... Du burde ikke det Bakkan44, redd for at du kommer til å få MYE pepper da, hehe.. det fikk jeg hehe.... Litt pepper for scoopet må jeg nåkk bare tåle! Syns det var rått på E-30! Men hvordan festet du scoopet ditt? Og laget du lufte hull under eller har du det bare for pynt?
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 lurer litt på passformen på den "seidl" stylingen jeg?? Du vet att den fram fangeren er fake? de orginale er grønne? Men hvis passformen er grei så er det jo greit. Ingen som ser det når du har lakkert den
Bakken44 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2005 lurer litt på passformen på den "seidl" stylingen jeg?? Du vet att den fram fangeren er fake? de orginale er grønne? Men hvis passformen er grei så er det jo greit. Ingen som ser det når du har lakkert den Vet at stylingen ikke er original! Vet ikke helt passformen på det ennå men med litt tilpassing og lakk så blir det godt som gull! Håper jeg ihvertfall!
NeonMuffler Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 legg gjerne ut bilder av stylinga på bilen:D selv om det bare er slengt på fin med seidl front, har det sjøl, og den var fake, men passa fint fordet:)
Bakken44 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2005 legg gjerne ut bilder av stylinga på bilen:Dselv om det bare er slengt på fin med seidl front, har det sjøl, og den var fake, men passa fint fordet:) Ja skal legge ut noen bilder av stylinga når jeg får tid!
NeonMuffler Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 nice, men bilder hadde hvert kjekt NÅ hehe, skal ikke mase jeg:)
BMWPower Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 Cab bør ikke ha vinge, mye finere uten.... Mye reinere linjer liksom. Seidel sin bakfanger er ikke noe tess, kjøp heller rieger GTS Passformen er så som så, du må nos slipe og skjære litt i den, d måtte jeg med min styling. Legger ved bilder av den caben hadde
NeonMuffler Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 er visst ikke bare jeg som har rieger gts hekk, og seidl front:)
Bakken44 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Skrevet November 1, 2005 Jeg får vurdere det med spoileren! Var fin uten også!
Stian Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 Min tykkjer eg kler vinga. Den passer godt til skjermane. Men som sagt er det delte meiningar her.
Ole-P Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 kan ha noe med m3 breddinga på bilen at den vingen passer men mtec vingen er egentlig ganske pen på cab'ne blir bare en liten ekstra detalj i alle finessene. og den er jo ikke noe volsom eller noe heller men uten om en strøken m3 så er de peneste e30'ne dem uten vinge, men er som sagt mange delte meninger her og kanksje bra det å. eller så hadde jo alle vært like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå