Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Pkt 1: Ufattelig rått prosjekt! Men denne bilen blir vel bygd for å brukes, ikke bare til ustilling? :wink:

Pkt 2: Jeg blir litt skremt når jeg leser i denne tråden om historikken til bilen. Er dette en typisk "gjenganger" når det er snakk om E30 M3? Mange eiere, useriøse ombygginger og et utall forskjellige mer eller mindre vellykede konfigurasjoner? Hvor sterke er egentlig disse bilene konstruksjonsmessig? Får litt uggen magefølelse angående M3 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pkt 1: Ufattelig rått prosjekt! Men denne bilen blir vel bygd for å brukes, ikke bare til ustilling? :wink:

Pkt 2: Jeg blir litt skremt når jeg leser i denne tråden om historikken til bilen. Er dette en typisk "gjenganger" når det er snakk om E30 M3? Mange eiere, useriøse ombygginger og et utall forskjellige mer eller mindre vellykede konfigurasjoner? Hvor sterke er egentlig disse bilene konstruksjonsmessig? Får litt uggen magefølelse angående M3 nå...

Jeg tror nok denne M3èn har vært ekstremt uheldig med mange garasjemekkere som eiere. Blant annet har den hatt innmontert M5 motor etc etc... Det var sikkert en grunn til at nåværende eier fikk den for en "fornuftig" pris (mener å huske at det ble sagt tidligere i tråden)

Etter det jeg har sett på bildene så har det fint lite å si hvordan den har blitt brukt, for den blir jo omtrentlig bygd opp fra grunnen nå!

Ellers: E30 M3 er vel nokkså enestående når det gjelder å tåle juling. Konstruksjonen er veldig bra, og man skal være rimelig bajas for å ødelegge bilen skikkelig. Men man må alltid huske at det er en gammel bil, og den trenger rigelig med pleie. Om man dropper den biten så vil man nok fort oppdage at ting ramler i stykker. Men finner du et eksemplar som er velholdt så kan man ha bil lenge. Kjøper man en røs så må man regne med en god del påkost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene var bare :shock::shock::shock: !!!

Jammen ikke lett å kjenne igjen gamlebilen min nå :)

Bra du liker felgene.Er meget fornøyd med felgene sjøl.

Det er faktisk veldi lite som er igjen av gamlebilen din,og det er ikke masse som skal på igjen av gamlebilen :D Vil nesten gå så langt å si at det nesten blir en "ny" bil :D

Noe sier meg at den bilen har levd et hardt liv, så det er vel like greit at den blir ny :) !!

Blier det Diebels alt grønn lakk nå da, siden felgene passer godt til det stuket? Tør jeg forøvrig spørre hva prisen på de felgene er? Kan godt ta det på pm..

Den har nok levd et hardt liv,men det gjer engentli ingenting,for alt blir no nytt :D

Den blir nok lakket BRG ja,men er litt usikker på Diebels alt dekoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntest ikke du skal lakke den i BRG! Den kommer til å bli kjempestygt.. :wink:

Nå vet jeg ikke om den kommentaren var ironisk eller ikke, men jeg tror faktisk ikke at BRG blir pent UTEN dekor! Minuset med dekor er vel at absolutt alle ser bilen, da medberegnet lovens lange arm... Er ikke alltid så morsomt å bli medfulgt hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er veldig ironisk, da jeg i lang tid har planlagt å lakkere min E30 M3 i BRG og montere BBS GT magnesium, men Andre kom meg i forkjøpet.. Andre og jeg har funnet ut att vi har like god smak! :wink:

Jeg får finne på en annen farge, da det blir for dumt med to helt like biler på samme forum.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er veldig ironisk, da jeg i lang tid har planlagt å lakkere min E30 M3 i BRG og montere BBS GT magnesium, men Andre kom meg i forkjøpet.. Andre og jeg har funnet ut att vi har like god smak! :wink:

Jeg får finne på en annen farge, da det blir for dumt med to helt like biler på samme forum.. :)

Det er bra du har komt på bedre tanker.Blir kjedli med to like biler ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntest ikke du skal lakke den i BRG! Den kommer til å bli kjempestygt.. :wink:

Nå vet jeg ikke om den kommentaren var ironisk eller ikke, men jeg tror faktisk ikke at BRG blir pent UTEN dekor! Minuset med dekor er vel at absolutt alle ser bilen, da medberegnet lovens lange arm... Er ikke alltid så morsomt å bli medfulgt hele tiden...

Det er godt mulig du har rett,men det ser jeg etter bilen er lakkert.Vist jeg ikke blir fornøyd så bli det dekor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pkt 1: Ufattelig rått prosjekt! Men denne bilen blir vel bygd for å brukes, ikke bare til ustilling? :wink:

Pkt 2: Jeg blir litt skremt når jeg leser i denne tråden om historikken til bilen. Er dette en typisk "gjenganger" når det er snakk om E30 M3? Mange eiere, useriøse ombygginger og et utall forskjellige mer eller mindre vellykede konfigurasjoner? Hvor sterke er egentlig disse bilene konstruksjonsmessig? Får litt uggen magefølelse angående M3 nå...

Klart den blir bygd for å brukes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...