Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går berre bra,holder på med en tidkrevende jobb akkurat no.Sliper ned understellsmassa :roll:

hørtes morsomt ut.. :wink:

når du er ferdig, så kan du komme til meg og fortsette på min.. :lol:

HE;He

E kun en ting å sei.Det e en møkkajobb :twisted:

Skrevet

Det går berre bra,holder på med en tidkrevende jobb akkurat no.Sliper ned understellsmassa :roll:

hørtes morsomt ut.. :wink:

når du er ferdig, så kan du komme til meg og fortsette på min.. :lol:

HE;He

E kun en ting å sei.Det e en møkkajobb :twisted:

Min også skulle hatt vekk den massa ja. Bare å komme hit etter du er ferdig på bilen til Raymond :lol:

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert,har holdt på med ting som ikke viser så godt. Men er heldigvis ferdig å slipe ned understellsmassa.Så no kan jeg kosentrere meg om andre ting.No så holder jeg på å punkter skjøter i karroseriet.

Her er et bilde av ekstratanken,på grunn av buret,så måtte jeg flytte den lenger bak og lage nye fester.

DSC00614.jpg

Skrevet

Har det ja.Det blir brg med dekaler :D

det blir nok veldig bra! men da må nok jeg finne på en annen farge.. kjipt med to like M3`r :wink:

Skrevet

Håper det blir bra :D

Det blir litt domt med to eller fleire som er brg med dekaler ja.

Det e vel det som skjer.Akkurat ferdi med min å da dukka det opp en som e lik :?:cry:

Skrevet
Håper det blir bra :D

Det blir litt domt med to eller fleire som er brg med dekaler ja.

Det e vel det som skjer.Akkurat ferdi med min å da dukka det opp en som e lik :?:cry:

er det noen andre som også har lakkert en E30 M3 i BRG? det var jo litt synd for deg! hadde vært morsomt å være alene om det en stund i hvertfall.. jeg får gå for enten orginalfargen eller en eller annen blåfarge.

Skrevet

ok, får krysse fingrene for at ingen andre dukker opp med samme farge da.. :wink:

har du bygd buret etter noen regler (les: bilsport), eller har du bare bygget etter eget hode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...